Suprantama, kad joks lėktuvas Vilniuje nenukrito, Robertėlį vaidinantis aktorius Nerijus Gadliauskas - gyvas ir sveikas, o apie V. Šapranausko atsisveikinimo laišką taip pat nebuvo niekur pranešta.
Lrytas.lt jau yra rašę apie tokio tipo puslapių rinkodarą tinkle „Facebook“. Jos esmė – fiktyviomis ir skandalingomis naujienomis pritraukti žmones į naują „Facebook“ puslapį. Paspaudęs ant tokios „naujienos“ automatiškai tampate to puslapio gerbėju. Kai puslapis surenka mažiausiai penkiaženklį gerbėjų skaičių, ištrinami visi ankstesni absurdiški pranešimai ir pervadinamas puslapis į kokio nors prekės ženklo puslapį.
Galime paspėlioti, kuo taps fiktyvus puslapis „Simpsonai“. Dauguma šio puslapio sensacingų ir neteisingų naujienų nuorodų veda į ne mažiau absurdiško dizaino ir naujienų puslapį „pigikaina.lt“. Tačiau viena šiame „Facebook“ puslapyje esantis pranešimas tarsi išduoda, į ką jis bus pervadintas – čia reklamuojamas tikros internetinės parduotuvės „Rūbai tau“ konkursas.
Tad jei dar po savaitės pastebėsite, kad netikėtai ir prieš savo valią tapote „Rūbai tau“ ar kokio kito jums nežinomo puslapio „Facebook“ gerbėjais, jau žinosite, kokių absurdiškų naujienų kaina jis susikrovė savo populiarumą.