Kas aš?
Šį žaidimą gali žaisti ir du, ir 10 žmonių. Susėskite vienas prieš kitą. Kiekvienas žaidėjas turi sugalvoti, koks realus asmuo ar personažas yra iš dešinės sėdintis žmogus. Jeigu lapelis lipnus, jį galima užklijuoti ant žmogaus kaktos. Tuomet šis turi kitiems žaidėjams uždavinėti klausimus, kurie padėtų jam išsiaiškinti, kas jis yra. Tarkime, ant lapelio užrašyta „Karlsonas“. Žaidėjas spėlioja: ar aš esu realus asmuo? ar aš esu animacinio filmo personažas? ar aš esu Astridos Lindgren knygos ir tokio paties filmo personažas? ar aš turiu propelerį?
Apelsino siuntimas
Nuo šio nekalto vaisiaus gali prasidėti romantiška draugystė. Kaip? Ogi siunčiant apelsiną be rankų. Žaidėjai (merginos ir vaikinai) pasiskirsto komandas po 4-6. Pirmasis suspaudžia apelsiną po smakru ir turi perduoti kitam be rankų. Apelsinas keliauja iš žaidėjo žaidėjui, o paskui turi grįžti atgal, pirmajam. Komanda, kuri nusiunčia apelsiną atgal ir jį susigrąžina, laimi. Jeigu apelsinas nukrenta ant žemės, komanda jo siuntimą turi pradėti iš naujo nuo pirmo žmogaus.
Arkliukai
Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas ir nubrėžia starto ir finišo liniją - idealiausias 10-15 metrų laukas. Žaidėjai turi pernešti savo komandos draugą nuo starto iki finišo. Svarbiausia, kad kiekvienas „arkliukas“ neštų vis kitaip, nemėgdžiodamas kito - ant sprando, rankų, galvos, iš priekio, jojant ant nugaros.
Patarlių šarados
Tai - kita, siauresnė, bet tuo pačiu ir sudėtingesnė populiarius šaradų žaidimo versija. Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas. Kiekvienas ant popieriaus lapelio užrašo kokią nors patarlę ir savo vardą. Komandos apsikeičia rašteliais ir patarlėmis. Po to paeiliui po vieną žaidėją iš kiekvienos komandos stengiasi pavaizduoti patarlę, kurią sugalvojo priešininkų komandos narys, o jo komanda spėlioja. Jeigu komanda atspėja teisingai, gauna tašką, jeigu ne - teisę spėti gauna priešininkai. Pravartu apsibrėžti ir spėliojimo laiką, tarkime, 5 minutės.
„Alias“ arba „Ponas žodis“
Tai – vienas labiausiai azartiškų žaidimų, žaidžiamų poromis. „Alias“, kaip stalo žaidimą, galima įsigyti parduotuvėje (būna ir kelioninių, mažų versijų). Tačiau kita paprasta ir nieko nekainuojanti išeitis – programėlė jūsų mobiliajame telefone, pavyzdžiui „Ponas žodis“. Esmė ta – vienoje komandoje esantis žaidėjas traukia kortelę (arba skaito iš telefono), kurioje būna užrašytas žodis arba žodžio junginys. Žaidimo esmė – kitais žodžiais paaiškinti jį savo partneriui, nenaudojant tos pačios šaknies žodžių, o šis turi spėti kuo greičiau. Tikslas – per minutę atspėti kuo daugiau žodžių. Įdomu tai, kad gerai vienas kitą pažįstantys žmonės gali naudoti specialius jiems žinomus kodus ar pasinaudoti prisiminimais. Pavyzdžiui, ant kortelės užrašyta „Sultys“. Tuomet jį partneriui aiškinti gali taip: „Tai gėrimas, kurį vakar užsisakei, kai susitikome kavinėje“. Laimi ta komanda, kuri turi daugiausiai teisingų spėjimų, tarkime, per pusvalandį.