Vidmantas

2025-03-30T03:48:32.882Z

pypt

Antanas

2025-03-27T09:00:44.937Z

Sveikinu vilniečius, ką išsirinkote, tą ir turite.

Antanas

2025-03-27T08:59:37.760Z

Su tuo vilniečius ir sveikinu, ko norėjote, tą ir turite, ką išsirinkote, tuo irm džiaukit.

Arvydas

2025-03-26T08:56:01.681Z

Kodėl valdžia nenori padaryti nemokama transportą kaip Taline.....??? Be visų bėdu kai buvau Lietuvoj į vieša transporta reikia įlipti kaip alpinistui,žmonėms su negale ar senam tai be galo sunku,dirbu Anglijoj viešam transporte su chidraulika autobusą nuleidžiu ir autobuso grindinys susilygina su peščiuju grindiniu ir jokios kliūties nėra žmonėms......

Arvydas

2025-03-26T07:49:03.710Z

Klausimas buvo "Kodėl vagiamos valandos?" ir aiškiai parodoma, kad jos vagiamos. O atsakymas - nei į tvorą, nei į mietą, tarytum aklas klausė kurčiojo.... Jei jau komunikacijos vadovė sako, kad taip užtikrinamas proporcingas galiojimo laikas, tai kodėl nepasivargino paaiškinti iš kur tas proporcingumas kyla? Šiais laikais, kai viską skaičiuoja kompiuteriai, neturėtų būti tokių nesąmonių, kaip "mėnesinis bilietas visada galioja tik 30 dienų" Tai ir vadinkim jį TRISDEŠIMTIES DIENŲ bilietu, o ne mėnesiniu. O vasario mėnesis juk trumpesnis dviem dienom, vadinasi už dvi dienas žmonės permoka. Ar Lietuvoje nėra normalių programuotojų, ar JUDU taupo ir protingų neįperka, o gal rinkodaros specialistai neturi sugebėjimo suprasti, kad vogti pinigus iš žmonių negerai. Beje, o kodėl tyli visokie tikrintojai ir atsakingos organizacijos?

Ruslan

2025-03-26T06:57:46.585Z

Ukrainiečiai visai nemoka. Užtenka pasą parodyti.

Audrius

2025-03-26T05:21:11.179Z

1. vilniaus transportas- monopolis, tai teisybės dėl nusukumamų valandų neieškokite. 2. Jeigu žmogus bus priverstas atsisakyti automobilio, kas visais būdais bandoma padaryti, neliks konkurencinės aplinkos viešajam transportui ir kaina mokės visi tokia kokia bus pasakyta- su paspirtuku ir dviratuku nenuveši pakeliui į darbą vaikų į darželius, o juo labiau koks santechnikas su įrankiais į darbą. 3. Persėdus visiems į viešą transportą sumažės saugumas keliuose nes visi bus priversti samdytis botl ir kt. Pavežėjus, kur dažniausiai dirba kitataučiai net nežinantys eismo taisyklių ir vairavimo koltūros, neturintys teisių- ant vieno asmens 5 vairuotojai- visi panašūs ( faktai ). Kai nevispročiai savivaldybėse pagal partijos sarašus vadovauja, kurie žiūri į madas o ne realijas transporte gaunasi kas gaunasi

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.