„Prieš mano akis tiesiog išdygo nuotrauka, kurioje reklamuojamos moteriškos kelnės, sportinės tamprės. Tačiau dėmesys krypo visai ne į kainą.
Ar tik man vienai kelnės kažkodėl priminė moters genitalijas? Tai gėdinga, nebuvo kur akių dėti. Prie reklamos buvo tūkstančiai besijuokiančių simbolių ir komentarų, diskusijų apie tai.
Sakoma, kad bet kokia reklama yra gera reklama, jei apie tave kalba. Bet šiuo atveju nesu tikra. Galbūt parduotuvės atstovai galėtų pakomentuoti, kodėl reklamai buvo pasirinktas toks modelis ir ką šia žinute norėjote pasakyti savo pirkėjams?“, – rašė „Bendraukime“ skaitytoja Milda.
Reklama buvo nedelsiant pašalinta
„Bendraukime“ „Zalando“ parduotuvės atstovė Diana Priechodska atsiprašė visų pirkėjų ir patikino, kad reklama buvo nedelsiant pašalinta.
„Dėkojame, kad atkreipėte mūsų dėmesį. Į tokias problemas žiūrime labai rimtai ir esame įsipareigoję jas greitai spręsti. Apgailestaujame dėl to, kad šie prekių vaizdai buvo įtraukti į mūsų kolekciją. Norime nuoširdžiai atsiprašyti už bet kokį sukeltą stresą ar įžeidimą.
Mes pašalinome vaizdus iš savo platformos ir skelbimų“, – pabrėžė parduotuvės atstovė.