Buitinę techniką naujiems namams pirkusi pora liko ne tik be pirkinio, bet ir be būsto: perspėja kitus (3)

2024 m. rugsėjo 15 d. 22:37
Lrytas.lt
Jaunos poros svajonė įsikelti į naują būstą jau kelis mėnesius pakibusi ant plauko. Mažametį vaikelį auginanti šeima, į naujus savo namus iš vieno tiekėjo užsisakiusi visą reikalingiausią buitinės technikos įrangą, jos niekaip nesulaukia.
Daugiau nuotraukų (1)
Daugiau nei 5000 eurų kainavęs pirkinys nepristatomas, su tiekėjais susisiekti nepavyksta. Į naujus namus įsikelti šeima negali, yra priversta nuomotis būstą.
Į „Bendraukime“ parašiusi Gintarė prisipažino, kad paviešindama šią istoriją ji nori apsaugoti kitus žmones nuo slenkančių plaukų ir papildomų nervų.
Nežinioje palikti nuo birželio
„Nusprendėme, kad laikas pasidalinti savo istorija, galbūt kažką apsaugosime ir padėsime nepriimti prasto sprendimo, dėl kurio po to slinktų plaukai ir kentėtų nervai.
Įmonė, kuri prekiauja buitine technika, jos net neturėdama. Mes „pasimovėme“ tik dėl to, kad „Facebooke“ radome daug gerų atsiliepimų. Negalima leisti tokiems dirbti, nes nėra viskas taip gražu, kaip galbūt dėdės ar tetos pakomentuoja.
Įmonėje UAB „Tarnas“, kuri specializuojasi buitinėje technikoje ir save pozicionuoja kaip labai stiprų, jei neklystu, 25 metų patirtį turintį pardavėją, mes užsakėme absoliučiai visą buitinę naujiems namams.
Užsakymas padarytas ir apmokėtas (pilna suma) buvo š.m. birželio vidury, pirkome už beveik 5000 eurų. Prekes įgijome lizingu, nes suma buvo išties nemaža, o išlaidų šiuo periodu ir taip labai daug.
Deja, prekių negauname iki šiol, dėl ko negalime įsikelti į naujus namus, turime 3 metų vaikutį. Todėl reikia ir gaminti, ir drabužius skalbti, trūksta visko...
Esame priversti nuomotis būstą, už jį mokėti ir, be to, mokėti jau ir už naująjį, kuriame net negalime gyventi. Pardavėjas neatsiliepia, neatrašo į laiškus, nuvykus į parduotuvę (yra fizinė parduotuvė), ant durų visad randame kabantį lapelį, kuriame nurodoma, kad parduotuvė nedirba šiuo metu, bet dirbs vieną ar tai kitą dieną...
Parašius įrašą į vieną „Facebook“ grupę, atsirado dar vieni žmonės, kurie lygiai tokioje pačioje situacijoje, tik jie taip jau nuo balandžio...“ – piktinosi skaitytoja Gintarė.
Įmonė susidūrė su sunkumais
UAB „Tarnas“ direktorius Giedrius Vievesis apgailestavo dėl susidariusios situacijos ir patikino, kad įmonė išgyvena ne pačius geriausius laikus.
„Apgailestaudami norime informuoti, kad šiuo metu UAB „Tarnas“, turintis daugiau kaip 14 metų sėkmingo darbo patirtį, susidūrė su finansiniais sunkumais. Susidariusi situacija yra labai nemaloni tiek klientams, tiek ir mums.
Šiuo metu sprendžiamas klausimas dėl tolimesnės įmonės veiklos ir turimų finansinių įsipareigojimų vykdymo. Kai tik bus priimti konkretūs sprendimai, įtakojantys pirkėjų teises, nedelsiant apie tai juos informuosime“, – naujienų portalui Lrytas.lt komentavo „Tarnas“ direktorius G. Vievesis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.