Norėčiau įspėti „Enefit“ vartotojus, kad nepasitikėtų šios bendrovės sąskaitomis. Jau ne pirmus metus esu „Enefit“ klientė ir patiriu ne pirmą nemalonią situaciją su šia bendrove, deklaruojančia, jog jiems „rūpi aptarnavimo kokybė“.
Pavyzdžiui, ankstesniais metais pavyko įrodyti, kad gavau nepagrįstai didelę sąskaitą („klaida“ sudarė kelis šimtus eurų) už namų ūkio suvartojamą elektrą.
Šiais metais vėl pastebėjau, kad už du mėnesius gavau dvigubai mano įprastinį suvartojimo vidurkį viršijančias sąskaitas, pradėjau aiškintis su „Enefit“ konsultantais. Tuo pačiu pastebėjau, kad už šiuos metus nematau ir elektros suvartojimo istorijos (iki šių metų suvartojimo rodmenys prieinami, o už šiuos metus „duomenų nėra“).
Dėl sąskaitų aiškinimosi kreipiausi į maloniai bendraujančią konsultantę, išdėsčiau abi problemas. Iki galo neišsiaiškinome, klausimas buvo perduotas kitai maloniai konsultantei, su kuria telefonu buvo sutarta, kad kol klausimai neišspręsti, galiu sąskaitų laikinai nemokėti. Laikas eina, sąskaitos nesikeičia, suvartojimas nerodomas.
Skambinu trečiam konsultantui, malonus vaikinas Robertas patikina, kad mano kreipimąsi mato ir dar kartą registruoja mano klausimą dėl suvartojimo nerodymo, pakartoju, kad nemoku kol kas, kol aiškinamės, jis pažada man būtinai būtinai paskambinti, kai gaus atsakymus.
Tiesa, informuoja, kad suvartojimą galiu pasitikrinti ir ESO, bet jis man paskambins. Lygiagrečiai gaunu automatinius pranešimus apie neapmokėtą sąskaitą – bet, na, juk su gyvais žmonėmis kalbuosi, laukiu skambučio. Ir tada gaunu pranešimą, kad mano skola – apie 100 eurų – perduota išieškotojams.
Ramiai paskambinu, pasakau situaciją dar iš eilės 3 vadybininkams, pažada perklausyti „svarbus geras aptarnavimas, pokalbius įrašome“ ankstesnius mano paklausimus. Aš patikinu, kad skolos neneigiu, tik laukiau žadėto skambučio, o dabar tik prašau išbraukti mane iš išieškojimo.
Mergina pažada paskambinti. Tada skambina Robertas ir sako, kad nieko jis nežadėjo, jei noriu paklausyt mūsų pokalbį, turiu užpildyti anketas ir laukti, jokių ankstesnių pokalbių su kitais konsultantais jis nemato, jokių vadovų, su kuriais galėčiau spręsti konfliktą, nėra, ir kad aš privalau mokėti išieškotojams, nesvarbu kas kam ką sakė. Nuostabi aptarnavimo kokybė, patikima bendrovė, labai rekomenduoju!
Ačiū „Enefit“ už nuolat gadinamus nervus, o dabar ir už papildomas išlaidas ir sugadintą kredito istoriją. Juk jie supranta, kad už 100+30 eurų į teismą niekas nesikreips, tai kam dėti pastangas ir gerbti klientus?..
Kai klausimas buvo kelių šimtų vertės, nepagailėjau kelių mėnesių ir atsikračiau jų nepagristų reikalavimų, dabar klausimo vertė tik apie 50 eurų, tad man brangesni mano nervai. Bet norisi įspėti vartotojus, kad būtų budrūs, tikrintų sąskaitas ir nesitikėtų iš šios bendrovės nei konsultantų kompetencijos, nei atsakingo bendravimo, nei rūpesčio klientais ar elementaraus mechanizmo apginti savo teises. Asmens duomenis galiu suteikti, bet tariamą skolą jau apmokėjau ir uždariau sau šį klausimą. Tiesiog svarstau pereiti pas kitą paslaugų tiekėją, nes nesąmonės su „Enefit“ nutinka nuolat.
Klaidų gali pasitaikyti
„Enefit“ klientų aptarnavimo centro vadovė Marija Dargelytė apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos. Pripažino, jog klientų aptarnavimo srityje vis dar gali pasitaikyti techninių ar žmogiškų klaidų. Nepaisant to, siekiama iš jų mokytis ir nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę.
„Gali būti, jog istoriniai suvartojimo duomenys konkrečiu atveju savitarnoje neatsispindėjo dėl šiuo metu vykdomo perėjimo prie naujos duomenų pateikimo sistemos, kuri leis „Enefit“ klientams dar geriau suprasti elektros suvartojimo duomenis.
Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, jog savitarnoje esantys infografikai, kuriuos mato klientai, yra informacinio pobūdžio ir nėra naudojami apskaičiuojant galutinę sąskaitą už suteiktas paslaugas. Sąskaitas apskaičiuojame remdamiesi ESO mums pateikiamais suvartojimo duomenimis, kurie kas mėnesį nurodomi klientų sąskaitose.
Sudėtinga pakomentuoti, kodėl konkrečiu atveju suma galėjo augti dvigubai. Pasitaiko atvejų, kai taip nutinka po to, kai tam tikrą laiką nedeklaruojami skaitiklio rodmenys arba neapmokama ankstesnio mėnesio sąskaita, tad kiekvieną situaciją sprendžiame individualiai.
Vis dėlto, kalbant apie šį konkretų atvejį, tiksliai pakomentuoti, kodėl klientė susidūrė su minėtomis problema negalime, kadangi neturime jokių asmens duomenų, galinčių padėti identifikuoti situaciją ir suprasti su ja susijusias aplinkybes. Nepaisant to, esame pasiruošę spręsti kylančius nesklandumus ir raginame susisiekti su mumis telefonu arba el. paštu“, – komentavo „Enefit“ klientų aptarnavimo centro vadovė M. Dargelytė.