Andrius išsigando dėl galimos asmens duomenų vagystės, tačiau automobilių nuomos paslaugas teikiančios įmonės atstovai patikino, kad tai buvo tiesiog nesusipratimas.
„City Bee“ kompanijoje – vėl duomenų vagystė? Aš jau 5 metus negyvenu Lietuvoje, gyvenu JAV. Mano vardu ir el. paštu pasinaudoję sukčiai išsinuomojo „City Bee“ automobilį. O „City Bee“ atsiuntė sąskaitą man į el. paštą, kad sumokėčiau. Taip pat informavo, kad sąskaitos neapmokėjus iki nurodytos datos mano duomenys bus perduoti skolas administruojančiai įmonei.
Negana to, kad pas juo pačius velnias žino, koks duomenų saugumas, tai dar už kažkieno kelionę reikia man susimokėti.
Paskambinus į „City Bee“ jokių atsiprašau ir panašiai, sako, visą informaciją perduosim vadovui ir viskas. Amerikoje už tokį duomenų „saugojimą“ iš „City Bee“ galima būtų prisiteisti milijonus. Tai gerai, kad dar nesudaužė automobilio ar galiausiai jo nepavogė. Tai kur tas jų asmens duomenų saugumas?“ – piktinosi Andrius.
Sistemos klaida
„CityBee“ Lietuva atstovai tvirtina, kad asmens duomenų ar tapatybės vagystės tikrai nebuvo. Šis nemalonus incidentas buvo sistemos klaida.
„Galime patvirtinti, kad ši situacija mums žinoma. Gavę kliento užklausą atsakingi kolegos su juo susisiekė per vieną dieną – bendravome, analizavome situaciją, atnaujinome kliento paskyros duomenis, perrašėme sąskaitą ir atsiprašėme už patirtus nepatogumus. Vėliau jokių papildomų kreipimųsi iš kliento pusės nesulaukėme, todėl šis klausimas, mūsų žiniomis, jau buvo išspręstas.
Norime pabrėžti, kad nei duomenų, nei tapatybės vagystės nėra įvykusios, o pati sistemos klaida, į kurią buvo operatyviai reaguota – išspręsta. Minėtas asmuo nepatyrė jokių finansinių ir/ar kitų nuostolių dėl šios įvykusios klaidos.
Atsakingai vertiname duomenų saugumą bei siekiame nuolatos mažinti kylančias rizikas, sekame ir taikome rinkoje vyraujančias gerąsias duomenų saugos praktikas bei atitinkamai investuojame į IT sistemų saugumą ir jo testavimą. Taip pat iš klientų gautas pastabas ir skundus vertiname ir į juos reaguojame atsakingai, prireikus imamės reikiamų poveikio priemonių.
Jei klientas turi papildomų klausimų, mielai į juos atsakysime susisiekus „CityBee“ kontaktiniu numeriu ar el. paštu“, – rašė „CityBee“ Lietuva atstovai.