Skaitytoja Agnė „Bendraukime“ pasakojo, kad dvaro savininkas jaunavedžiams apie vykstančius darbus nepranešė. O sulaukęs priekaištų tik pasiūlė patiems pasitraukti jiems trukdančią statybinę įrangą.
„Prieš keletą dienų turėjome vestuvių šventę ir važiuojant Panemunės keliu užsukome fotosesijai į Belvederio dvarą. Fotosesija buvo sutarta iš anksto ir buvo paimta 100 eurų.
Savininkui skambino būsima nuotaka. Ji paklausė, ar įmanomos fotosesijos ir kiek kainuoja. Nuotraukose jų puslapyje buvo viskas labai gražu, paveikslai ant sienų, seni gražūs baldai, nuostabi oranžerija, o fotosesijai turėjom 1 valandą.
Atvykus į vietą tikėjomės rasti tai, kas buvo žadėta nuotraukose. Tik įėjus niekas nepasitiko, pašonėje sėdėjo darbuotoja, kuri beveik nieko nežinojo, tik pasakė lipti į antrą aukštą.
Tik įėjus pastebėjome remonto darbus, o užlipus laiptais į viršų apšalom. Neradom nieko, kas buvo žadėta. Aš nekalbu apie dulkes, juk vis dėl to senas dvaras, nieko čia tokio, bet aplinkui buvo visiškas šiukšlynas, pilna cemento maišų, cemento maišyklių, visokių kitokių įrankių.
Radus tą oranžeriją paaiškėjo, kad ji dengta net ne stiklais, o plėvele. Nebuvo net kur daiktų pasidėt. Visi tie baldai ir paveikslai sugrūsti į sandėlį. Nuotaka paskambino žmogui, su kuriuo tarėsi. Jis pareiškė, kad galim pasitraukti patys tas cemento maišykles, jei mums taip trukdo.
Tai ar mums su šventinėmis suknelėmis ir kostiumais tokius darbus atlikinėt? Darbuotoja kalbėjo viena, o jis – kita. Fotografas taip pat nusiminė, nes jam irgi nebuvo pranešta, jog vyksta remontas.
Istorijos reziumė – paimti pinigai, svarbu uždirbo. Vienintelis pliusas buvo, tai normalus erdvus tualetas. Tai tik tiek. Jei dvaro savininkas būtų turėjęs žmogiškumo, būtų perspėjęs dėl vykstančio remonto, bet jam buvo svarbiau pinigai.
Visa laimė, kad fotografas vis tiek sugalvojo, ką daryt. Sekančią dieną įėjus į jų puslapį jau buvo pašalintos visos gražiosios nuotraukos... Vieta neverta net už dyką atvykti fotosesijai ir apskritai, negalima leisti žmonių į remontuojamą pastatą, kur galima susižeisti“, – piktinosi skaitytoja Agnė.
Siūlė kreiptis į dvaro atstovus
Susisiekus su Belvederio dvaro atstovais su prašymu pakomentuoti šią situaciją, buvo gautas lakoniškas atsakymas: „Skaitytojas, gavęs nekokybišką paslaugą, turėtų pateikti savo pretenzijas paslaugos teikėjui, o ne redakcijai. Jeigu galima Jūsų paprašyti, pasidalinkite su skaitytoju mūsų el.pašto adresu. Aptarsime su juo iškilusius klausimus“.