Prekių už 100 eurų užsisakęs pirkėjas suglumo radęs ir dovaną: „Rado būdą, kaip pasityčioti“

2023 m. gruodžio 20 d. 22:02
Gytautas
Redakcija sulaukė „Rimi“ pirkėjo Gytauto laiško dėl prekybos tinklo klientams siunčiamos nemokamos dovanos.
Daugiau nuotraukų (3)
Internetu užsisakęs prekių už solidžią sumą, kartu su siuntiniu gavo ir dovaną. Tačiau žmogus liko nesupratęs, ar dovana pasiekė jį nepilnos komplektacijos, ar tiesiog sąskaitoje nurodyta neteisinga jos vertė.
„Rimi“ rado būdą, kaip pasityčioti iš pirkėjų internetu. Pirkom prekių už 103 eurus, gavom sąskaitą, kurioje įrašyta dovana, kainuojanti 34,99 euro. Nustebino dovanos dydis!
Bet kai „dovaną“ gavome, nesupratom, ar tas miniatiūrinis maišelis kainuoja 34,99 euro?
Tiesiog, jeigu dovanojate – ačiū, tik kam rašyti tokias nesąmoningas kainas. O gal tų pakelių turėjo būti bent 20?“ – svarstė Gytautas.
Įvyko klaida
„Rimi Lietuva“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pabrėžė, kad visos dovanos yra nemokamos, o šiuo atveju tiesiog įsivėlė klaida.
„Atsiprašome mūsų pirkėjo, nes įsivėlė techninė klaida. Visos dovanos dalinamos nemokamai, todėl dovanos eilutėje turėjo būti nurodyta suma 0 Eur. Dar kartą atsiprašome už šią klaidą“, – rašė „Rimi Lietuva“ atstovė.
RimiDovanaKainos
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.