Internetu užsisakęs prekių už solidžią sumą, kartu su siuntiniu gavo ir dovaną. Tačiau žmogus liko nesupratęs, ar dovana pasiekė jį nepilnos komplektacijos, ar tiesiog sąskaitoje nurodyta neteisinga jos vertė.
„Rimi“ rado būdą, kaip pasityčioti iš pirkėjų internetu. Pirkom prekių už 103 eurus, gavom sąskaitą, kurioje įrašyta dovana, kainuojanti 34,99 euro. Nustebino dovanos dydis!
Bet kai „dovaną“ gavome, nesupratom, ar tas miniatiūrinis maišelis kainuoja 34,99 euro?
Tiesiog, jeigu dovanojate – ačiū, tik kam rašyti tokias nesąmoningas kainas. O gal tų pakelių turėjo būti bent 20?“ – svarstė Gytautas.
Įvyko klaida
„Rimi Lietuva“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pabrėžė, kad visos dovanos yra nemokamos, o šiuo atveju tiesiog įsivėlė klaida.
„Atsiprašome mūsų pirkėjo, nes įsivėlė techninė klaida. Visos dovanos dalinamos nemokamai, todėl dovanos eilutėje turėjo būti nurodyta suma 0 Eur. Dar kartą atsiprašome už šią klaidą“, – rašė „Rimi Lietuva“ atstovė.