Pasak jo, aptarnavimas buvo ne tik nekokybiškas – personalo apranga kėlė abejonių dėl higienos normų laikymosi. Tačiau klientas apgailestavo, kad restorano atsiprašymai ir įteiktos dovanos kliento nemalonios patirties neatpirko.
„Nusivyliau su šeima vieno greitojo maisto restoranų tinklo darbu.
Užsakiau maisto. Prie kasos pasitiko nemaloniai bendraujanti darbuotoja. Virtuvėje matėsi vienas žmogus, po kurio laiko darbuotojų padaugėjo.
Užsakymo laukėme net 50 minučių! Restoranų tinklo standartas iki 16 min?
Prie kasos dirbanti darbuotoja vėl nebuvo draugiška. Pradžioje nesakė, dėl ko taip ilgai reikia laukti ir kiek dar reikės palaukti. Bet kiek vėliau prasitarė, kad viskas užtrunka, nes neturi reikiamų ingredientų.
Kodėl priimami užsakymai tada? Sako, terminalas nerodo.
Restorane daug buvo laukiančių. Darbuotojai netvarkingi, purvinais darbo rūbais. Atrodo išsiblaškę, nesišypso klientams, nėra draugiški.
Darbuotojo, kuris dirba virtuvėje, kelnės visos purvinos, kaip iš balos. Ne visi darbuotojai turi vardo lenteles.
Paprašius, nebuvo suteikta maisto alergenų informacija. Restorano administratoriaus ilgai nebuvo, anot darbuotojų, lauke rūkė. Pasirodė netvarkingai atrodanti administratorė su purvinais nagais. Tačiau ir ji negalėjo suteikti privalomos informacijos apie padažų sudėtis.
Man buvo suteiktas 20 eurų kuponas (mano užsakymas net didesnei suma buvo) ir 2 kuponai ledams. Nesu palepintas tokia dovana, nes mano patirtis ir nusivylimas buvo didesni“, – savo nepasitenkinimą aprašė klientas.