Vieni smerkė tokias smurto apraiškas, kiti svarstė, kokios priežastys iššaukė tokį paauglio elgesį, treti diskutavo, kodėl visa klasė pasyviai stebėjo reginį ir pagelbėti mokytojui skubėjo tik vienintelis mokinys.
Redakcijai laišką parašęs skaitytojas Romas tai taip pat atkreipė dėmesį į mokytoją užstojusį vaikiną ir norėjo pasidžiaugti, jog net ir pačiose įtempčiausiose situacijose atsiranda drąsių ir kitam padėti skubančių jaunuolių.
„Norėčiau atkreipti dėmesį į vieną aplinkybę šioje istorijoje, t.y. atsirado mokinys, kupinas vidinės drąsos ir turėjęs ryžto apginti mokytoją, ir nutraukti smurtą.
Manau, šią temą reikėtų eskaluoti ne ką mažiau nei liūdnąją šios istorijos dalį“, – rašė Romas.
„Bendraukime“ primena, kad praėjusį ketvirtadienį Šiaulių Simono Daukanto inžinerijos gimnazijoje besimokantis 14-metis sumušė savo mokytoją.
Vieno mokinio užfiksuotame vaizdo įraše matyti, kad mokinys griebė mokytoją už gerklės, o pastarasis atsakė tuo pačiu.
Abu stumdėsi po klasę, trankėsi į stalus. Mokytojo rankoje buvo mobilusis telefonas. Netrukus 14-metis pradėjo smūgiuoti mokytojui į pilvą.
Pedagogui prireikė medikų pagalbos, jis buvo išgabentas į ligoninę, vėliau buvo paleistas ir gydėsi namuose.