Vokietijoje baudą už greičio viršijimą gavęs vairuotojas įsitikinęs: „Tai Lietuvai pavyzdžiu galėtų būti“

2022 m. rugpjūčio 16 d. 17:45
Kas sakė, kad vairuotojai tik sėdi prie vairo, pilvus augina ir nosį krapšto. Būna, kad tinginiaujame, bet dažnai tenka ir aktyviai pajudėti.
Daugiau nuotraukų (44)
Po atostogų iš karto gavau aktyvų reisą – pačiam pasikrauti. Kol pats pasikrauni šaldytuvą, nupėdini paskui pakrautuvą virš 4000 žingsnių. Dažnai tenka pasikrauti ir išsikrauti. Kartais gauni elektrinį vežimėlį, paskui kurį reikia tik vaikščioti, o kartais tenka stumdyti mechaninę „ruhlą“.
Niekada nesusimąsčiau, kiek nueini žingsnių vaikščiodamas paskui vežimėlius, tai šiandien įsidėjau žingsniamatį į kišenę ir... Kol pasikroviau krovinį, nužingsniavau 4770 žingsnių.
Atvažiavus į Anglijos firmą teko ilgokai palaukti. Šiame pramoniniame rajone prie logistikos sandėlių stovėti galima tik sunkvežimiams skirtuose „gardeliuose“, o jie dažniausiai būna užimti. Man ir vėl pasisekė – vienas „gardelis“ buvo laisvas. Jei stovi ant gatvės, ne išskirtoje vietoje – gauni baudą ir nieko nejaudina, kad lauki iškrovimo eilės (logistikos kieme laukti neleidžia). Na, o jei atsistosi „nelaimingoje vietoje“, gali nutikti, kaip kolegai.
Galinės durys užrakintos, signalizacija, vaizdo kamera, bet plėšikai randa kitų kelių į priekabos vidų. Vis dažniau tenka įsitikinti, kad kelyje – skęstančiųjų gelbėjimas, pačių skęstančiųjų reikalas ir reikia pripažinti, kad ne visada pavyksta išsigelbėti.
Pridaviau popierius, užrašiau telefono numerį ir ramiai laukiu. Perspėjo, kad mašinų daug ir galiu drąsiai ilsėtis iki pietų.
Nemėgstu darmai gulėti. Laisvą minutę ką nors rašau arba einu pasivaikščioti. Dabar pėdinu į parduotuvę pažiūrėti, kokias kainas paliko išeidamas Borisas.
Kai praeitą kartą buvau toje parduotuvėje, nebuvo aliejaus, bet kiaušiniai buvo pigesni.
Šį kartą aliejaus sočiai, bet į vienas rankas tik 3 buteliai. Atkreipiau dėmesį, kiek kainuoja parduotuvėje mūsų atvežti jogurtai – 450 gr indelis 1.8 euro arba 3.98 euro už kilogramą. Reiks pažiūrėti, kiek kainuoja Vokietijoje. Manau, pažiūrėję į kainas nuotraukose įsitikinsite, kad jos beveik tokios, kaip Lietuvoje.
Atgal vėl viskas, kaip per sviestą. Eilių nebuvo, kelte – į dušą ir prie stalo valgyti skanios kelto vakarienės. Na, ar ko dar reikia iki pilnos vairuotojo laimės?! Kaip sutiksi Naujus metus, tokie visi metai bus. Kaip pasiseks pirmas kadencijos ratas, tokia bus visa kadencija.
Naujus metus sutikau puikiai, atostogas praleidau puikiai, pirmas ratas šios kadencijos – puikus, tai tikiuosi ir toliau bus viskas.... Beldžiu tris kartus į kelio juostą ir važiuoju krautis į Belgiją.
Tačiau kai užsižiopsojau Vokietijoje, viršijau 6 km/h. Dabar turiu ekskliuzyvinę nuotrauką už 15 eurų. Lietuvoje fotostudijoje brangesnės...
Neatsakingų piliečių dalis piktinasi, kad gausėja keliuose „trikojų“, policijos kontrolės. Šaukia – užkniso tie „mėntai“, jie kartu su valdžios atstovais pažeidinėja įstatymus, KET. Niekas nepaneigs, kad šaukštą deguto visur galima rasti: tarp politikų, policijos ir t.t. Mes keikiame policiją, bet bėdai atsitikus šaukiame, kur policija!
Visi norime, kad mūsų vaikai išėję vakare į miestą grįžtų namo sveiki gyvi.
Visi norime, kad išvažiavę į kelionę artimieji netaptų kokio girto ar neatsakingo vairuotojo aukomis. Policijos, kontrolės, bent kol KET ir bendros tvarkos laikymasis taps norma, reikia kuo daugiau. Kuo daugiau, tuo saugiau. Policijai reikia mokėti didesnius atlyginimus, bet už prasižengimus juos ir politikus bausti griežčiau nei paprastus piliečius.
Atsakingiems piliečiams policijos gausa ir papildoma kontrolė nekels problemų.
Lietuvai pavyzdžiu galėtų būti Anglija. Ten greičio matuokliai beveik kiekvienoje miesto gatvėje ir visuose užmiesčio keliuose. Tai tikrai labai sudrausmina vairuotojus.
Dar siūlyčiau keliuose, kuriais vyksta intensyvus sunkvežimių eismas, statyti greičio matuoklius, kokių yra daug Vokietijos nacionaliniuose keliuose.
Aš juos vadinu „fūrų medžiotojais“. Jie atskirai fiksuoja lengvųjų automobilių greitį ir atskirai sunkvežimių.
Vokietijos nacionaliniais keliais sunkvežimiams leistinas greitis – 60 km/h. (Anglijoje 80 km/h, automagistralėje 96 km/h).
Kai stovi paprastas greičio matuoklis, nustatytas lengviesiems automobiliams (90 km/h), tai ir sunkvežimiai lekia iki 90 km/h, ir jų „nešauna“.
Kai pastatė „fūrų medžiotojus“, lakstymai pasibaigė. Tie greičio matuokliai toleruoja iki 5 km, o Lietuvoje iki 10 km.
Manau, visur mieste ir užmiestyje reikia įvesti toleranciją iki 5 km ir kuo daugiau pastatyti ne tik paprastų greičio matuoklių, bet ir „Fūrų medžiotojų“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.