Į Turkiją skridusi pora negali patikėti, kad taip elgiamasi su klientais: „Priminė pigaus siaubo filmo epizodą“

2022 m. liepos 28 d. 21:22
Jelena ir Jevgenijus
Vėluojantys ar visai atšaukti skrydžiai Europos oro uostuose jau tapo kasdienybe ir beveik nieko nestebina. Perkantys skrydžius į vieną ar kitą šalį, jau žino, kad gali tikėtis bet kokio kelionės scenarijaus, nes dėl darbuotojų trūkumo ir streikų, skrydžiai masiškai vėluoja, dalis jų visai atšaukiami. Žinoma, tai įtakos turi ne tik reguliariems skrydžiams, bet ir užsakomiesiems.
Daugiau nuotraukų (6)
Žinodami apie tokią padėtį Europos oro uostuose Jelena ir Jevgenijus atostogas patikėjo kelionių organizatoriui „Coral Travel Lithuania“.
Pora tvirtina, kad kelionė iš Antalijos oro uosto į Vilnių jiems baigėsi košmariškai, nors, jei kelionių organizatorius būtų laiku sureagavęs ir dorai pasielgęs, šių nemalonumų buvo galima išvengti.
„Pirkome kelionę iš „Coral Travel Lithuania“ tikėdamiesi, kad bus viskuo pasirūpinta. Penkių dienų atostogos Turkijos Antalijos regione, Beleko mieste esančiame 5 žvaigždučių viešbutyje dviem asmenims kainavo 2300 eurų, kai tuo tarpu šitą patį kelionės paketą iš kitų Lietuvos kelionių organizatorių, buvo galima įsigyti už 1600 eurų. Sutikome mokėti daugiau tikėdamiesi atitinkamų paslaugų lygio. Deja. Likome ne tik nemaloniai nustebinti, bet apgauti, apiplėšti ir susargdinti“,– pasipiktinimo ir nuoskaudos neslėpdama pasakojimą pradėjo Jelena.
„Turėjome grįžti iš Antalijos į Vilnių pagal „Coral Travel Lithuania“ organizuojamą kelionę liepos 3 d. Iš anksto oro uoste už papildomus 200 eurų nusipirkome „fast track“ paslaugą, kad nereikėtų laukti oro uosto eilėse. Tikėjomės iš autobuso iškart patekti į lėktuvą.
Tačiau tik atvažiavus į oro uostą „Coral Travel Lithuania“ darbuotoja perdavė mus oro uosto darbuotojai, kad ši palydėtų iki lėktuvo (su „fast track“ tai įprasta procedūra) ir net nežiūrėdama į akis, tikra to žodžio prasme, pabėgo“, – pasakoja Jevgenijus, vis dar negalintis patikėti, kad taip gali būti elgiamasi su klientais.
„Tik sutikusi mus oro uosto darbuotoja išplėtė akis, kodėl mes čia, nes mūsų skrydis tik po 10 valandų? Ji labai aiškiai pasakė, kad užsakomasis skrydis Antalija – Vilnius iš 23:55 val. nukeltas į 06.00 val.
Kol suvirškinome gautą informaciją, mus lydėjusios „Coral Travel Lithuania“ atstovės jau nebuvo. Pradėjau jai skambinti – nekėlė ragelio. Akivaizdu, kad ji tai žinojo prieš paimant mus iš viešbučio. Pasigilinus į situaciją paaiškėjo, kad visi tai žinojo, tik mes ne, nes šimtu procentų pasitikėjome savo kelionių organizatoriumi.
Visais įmanomais būdais bandėme su jais susisiekti. Prašiau mus grąžinti atgal į viešbutį, juk buvome išsipirkę papildomą naktį, prašiau suorganizuoti kitą skrydį – nieko. „Coral Travel“ atstovai gerą valandą net nesiteikė pasidomėti, kaip mums sekasi, elgėsi įžūliai skubėdami ir stumdami greičiau praeiti patikrą („check in“) ir kuo greičiau mumis atsikratyti, – nepagarbų kelionių organizatoriaus elgesį atsimena Jevgenijus. – Praėjus patikrą, mus palydėjo iki poilsio erdvės (Lounge), kurioje turėjome laukti lėktuvo ir atsipūsti, tačiau ši vieta priminė pigaus siaubo filmo epizodą: tiek mes, tiek kelios dešimtys kitų keleivių dešimt valandų laukė be jokių būtiniausių higienos priemonių. Daugybė žmonių toje nedidelėje erdvėje grūdosi su mažamečiais vaikais ir klykiančias kūdikiais.
Laisvas sofas užleidome šeimoms su vaikais, patys, kiek galėjome, sėdėjome ant nepatogių kėdžių ar prigulėme tiesiog ant grindų. Po dešimt valandų laukimo stipriai kondicionuojamoje patalpoje, beje, už kurią patys susimokėjome, 6 valandą ryto išskridome“.
Jelena prisimena, kad labai nemaloni ir neatsakinga buvo „Coral Travel Lithuania“ gidė, kuri buvo jiems priskirta.
„Dar vienas „perliukas“ – gide Gabrielė. Mes jos 4 kartus klausėme, kada mus paims iš viešbučio, tai ji mums visą laiką pasiūlydavo klausti viešbučio registratūroje. Ar tikrai taip turi elgtis kelionių organizatoriaus atstovas?“ -klausia kelionių organizatoriumi nusivylusi moteris.
Jelena ir jos vyras Jevgenijus po dešimt valandų, praleistų šaltoje (per stipriai kondicionuojamoje erdvėje) iki šiol jaučia stiprius sveikatos sutrikimus. Nuo stipraus kondicionavimo Jelenos kaklą surakino taip, kad ji iki šiol negali jo pasukti.
Po šios kelionės Jevgenijui prasidėjo stuburo skausmai. Tačiau niekam tai nė motais, o kelionių organizatorius net nesugeba dorai atsiprašyti. Telefonu neatsiliepia. O į išsiųstą pretenziją, kurią adresavo „Coral Travel Lithuania“ atstovei Rimantei Šareikaitei, gavo oficialų atsakymą su šypsenėlėmis: „Laba diena, Jevgenijau, nuoširdžiai apgailestaujame dėl įvykusių nesklandumų. Jūsų pretenziją perdavėme atsakingiems asmenims. Atsakymas įprastai gaunamas nuo sekančios dienos per 14 kalendorinių dienų. Prašome šiek tiek kantrybės ir su Jumis bus susisiekta. Linkime gražios dienos“.
Tačiau iki šiol niekas su pora nesusisiekė ir neatsiprašė, apie patirtos tiek finansinės, tiek moralinės žalos atlyginimą net kalbos nėra.
***
„Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova apgailestavo dėl susidariusios situacijos.
„Situacija su ponu Jevgenijumi, su kuriuo mūsų atstovai bendravo iškart, kai jis kreipėsi į mus, yra žinoma. Norime dar kartą viešai atsiprašyti keliautojų dėl nepateisintų lūkesčių bei nepatogumų, patirtų Turkijos oro uoste, ir dėl jų sutrikusios sveikatos.
Deja, pastarasis vasaros sezonas visame pasaulyje pasižymi skrydžių tvarkaraščių sutrikimus. Džiaugiamės, kad „Coral Travel“ keliautojus skraidina mūsų patikimas partneris „Turkish Airlines“, ir mums pavyko išvengti atšauktų skrydžių arba mėnesiais vėluojančio bagažo, skirtingai nei kitų oro linijų keleiviams. Tačiau vėlavimai pasitaiko.
Kaip ir konkrečioje aprašytoje situacijoje, kuomet dėl prastų oro sąlygų vėlavo atvykstantis skrydis. Natūralu, kad atidėtas skrydis turėjo įtakos ir tolesniam skrydžių tvarkaraščiui. Apie vėlavimus mūsų keleiviai, skrendantys su „Turkish Airlines“ kitais reisais, iš anksto buvo informuoti SMS žinutėmis į keleivių nurodytus kontaktinius numerius dėl numatyto vėlavimo.
Pagal per ilgus metus susiklosčiusią ir pasitvirtinusią praktiką, apie išvykimo laiką bei aktualius skrydžio pasikeitimus, keliautojai kviečiami kreiptis į viešbučio registratūrą, kur visa informacija suplaukia centralizuotai ir nuolat atnaujinama.
Nenumatytais atvejais keliautojus atskirai informuojame SMS žinutėmis į jų nurodytus kontaktinius numerius. Akivaizdu, kad šioje situacijoje dėl žmogiškojo faktoriaus sistema nesuveikė. Dar kartą apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų“, – komentavo „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims O. Belova.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.