Galite mane įvardint priekabiu ir už tai net mintimis įgrūsti į elektros kėdę, bet aš visgi parašysiu. Kai kasmet Palangos miesto viešąsias erdves komunalininkai apsodina vien tik kapinių gėlėmis, kurios labiau primena apie šio žemiškojo gyvenimo laikinumą nei džiugina akį, tai aš dar atbulais dantimis ir mintyse galiu tai sukramtyti.
Bet kai atvyksta Palangos komunalininkai pjauti žolės, ir dar aplink nemokamą stovėjimo aikštelę, kuri vietos gausa visuomet gali pasigirti, o išsikrovę savo elektroninius dalgius net kelioms valandoms palieka savo mini sunkvežimį ant dviračių ir pėsčiųjų tako, tai aš tik noriu parašyti, jog aš karste mačiau tokią darbo kultūrą ir apskritai tokį darbo organizavimą!
Nes tai Palangoje jau nebe išimtis iš taisyklės, o savotiškai nusistovėjusi praktika. Tad tenka tik apgailestauti, jog Palangoje miesto tvarkytojai ir tikriausiai jų vadovas mano, kad jei ketini nuveikti ką nors doro, tai vardan to gali paminti ir sveiką protą, ir visas kitas normas?
Ir dar, lyg to būtų negana, tai Palangos komunalinio ūkio vadovas kaip tiktai praeitą savaitę pristatė Palangos miesto tarybos posėdyje savo metinę veiklos ataskaitą. Kalbėdamas apie miestelėnų nusiskundimus jo vadovaujamos įmonės darbo kokybe jis pažymėjo, jog darbuotojams esą nuolat esti akcentuojama darbo kultūra, bet, matyt, minėtasis vadovas pamiršo, o gal dar ir nežino iki šiol, kad vien akcentuoti to nepakanka, mat reikia ir motyvuoti kultūringai dirbti bei kontroliuoti darbų kultūringą atlikimą.
O pabaigai, aš vardan tos intrigos dar parašysiu ir paklausiu tuo pačiu metu, ar manote, jog telefonu susisiekus su „Palangos komunaliniu ūkiu“ ir atkreipus jų dėmesį į tokį akivaizdų akibrokštą jis buvo kuo skubiausiai likviduotas?
Ale baikit, nes net ir po skambučio į minėtąją bendrovę, tas sunkvežimis ir toliau bazavosi ant dviračių ir pėsčiųjų bendro tako, kol nesibaigė ta šienapjūtė ir stovėdamas jis ten matyt savotiškai bylojo, kas čia Palangos miške kiečiausias ir kam jokios taisyklės nerašytos?
Tiesa, teisybės dėlei dar derėtų ir parašyti, jog telefonu atsiliepusi „Palangos komunalinio ūkio“ darbuotoja simboliškai atsiprašė, bet man susidarė tokia regimybė, jog ji atsiprašė ne todėl, kad tą sunkvežimį nederamoje vietoje bendrovės darbuotojai pastatė, o atsiprašė ji todėl, kad ne tas pamatė, kai ne vietoje tą sunkvežimį pastatė.
Galiausiai, Jūsų teismui aš pateikiu ir nuotraukas, pagrindžiančias mano teksto žodžius. Ir jei būtų Palangoje įsteigtas toks miesto nesąmonių muziejus, tai persiųsčiau aš tas nuotraukas ir jam, nes jos jau pačios kalba už save.
***
„Palangos komunalinio ūkio“ direktorius Gediminas Valinevičius komentavo, kad tarnybinis transportas turi teisę nepaisyti Kelių eismo taisyklių reikalavimų.
„Mūsų įmonės teikiamos miesto tvarkymo paslaugos yra viešos, todėl mes visuomet džiaugiamės sulaukę visuomenės atsiliepimų apie mūsų darbą ir geranoriškų pastabų. Tačiau kai išsakomi priekaištai dvelkia neslepiama pagieža ir pykčiu, tai verčia abejoti jų objektyvumu.
Bendrovė „Palangos komunalinis ūkis“ kiekvieną pavasarį miesto skveruose pasodina per 50 rūšių įvairiausių gėlių. Stengiamasi sodinti vienmetes gėles, kad jos žydėtų visus penkis vasaros sezono mėnesius. Jei pastabų autorius įsitikinęs, kad tai – kapų gėlės, tuomet būtų galima manyti, kad jis gėles tematęs tik kapinėse.
Viešąsias kurorto vietas šienaujantys darbuotojai naudoja kelių rūšių žoliapjoves, trimerius. Jie privalo turėti šios technikos aptarnavimui reikalingas atsargines detales, degalų atsargas. Visa tai vežama automobiliu vykstant į šienavimo vietą. Palikti transportą atokiai ir viską nešiotis atimtų papildomo laiko ir jėgų. Be to, tai būtų dirbtinis darbo sąlygų apsunkinimas. Todėl specialiuoju transportu stengiamasi privažiuoti kuo arčiau šienaujamos vietos. Būtina atkreipti dėmesį, kad vienoje vietoje automobilis stovi daugiausiai valandą ir tuo atveju, kai šienavimo darbus atlieka vienintelis vairuotojas.
Mes apgailestaujame, kad tokių darbų metu pėstieji ir dviratininkai trumpą laiką gali patirti nepatogumų, tačiau šienavimo metu specialųjį transportą paliekant važiuojamojoje kelio dalyje, nepatogumų visuomenei būtų sudaryta daugiau ir tai didintų avarinių situacijų riziką“, – teigiama „Palangos komunalinio ūkio“ direktoriaus komentare.