„Noriu pasidalinti paskutinėmis patirtimis naudojantis taksi paslaugomis. Taksi paslaugos man nėra prabangos reikalas, nes alternatyvos joms, deja, neturiu. Tai susiję su sveikatos dalykais. Tad tenka pakankamai dažnai jas kviesti.
Deja, paskutiniu metu atsirado naujadaras. Jei taksi išsikvieti jų piko metu – tai neturi nieko bendro su transporto piku. Pikas gali ištikti bet kuriuo paros metu, tuomet už kelionę moki papildomai nuo 10 procentų iki neriboto procentų skaičiaus.
Taip man paaiškino firma, kuomet pateikiau pretenziją, kai už kelionę, kurios vertė, anksčiau paskaičiuota, 2 eurai, teko sumokėti 9 eurus.
Tiesa, korekcija – kadangi kaina maža, taksistams neapsimoka, tokių kvietimų tiesiog beveik nepriima, tad užsakinėjau rezervacijos būdu, tuomet minimali kaina 5 eurai.
Kai teko mokėti, visi apstulbo. Vadinasi, gali sumokėti viršaus ir 100, ir 200 ir kiek tik nori.
Beje, vienas taksistas prasitarė, kad kartais patys vairuotojai sudaro situaciją, kad susidaro pikas. Natūralus noras užsidirbti.
Telekomunikacijų bendrovės privalo įspėti klientą apie skambučio kainą, jei skambinama už papildomą mokestį, tuo metu taksi kainą gali sužinoti, bent dalimi atvejų, tik atvykus į vietą, o jei nesinaudoji programėle, ir visais atvejais. Tai viena detalė.
Antra detalė, jei nori važiuoti Pavilnyje arba Naujojoje Vilnioje iš taško A į tašką B, privalai mokėti papildomai. Atseit, firmoms neapsimoka.
Tuo metu analogiška kelionė kitame mikrorajone nedidinama. Tai tiesioginė diskriminacija, nors galima kiek nori vartyti apie užmokestį, sąnaudas ir panašiai. Kodėl tame pačiame Vilniuje gyvenantys kai kurie žmonės antrarūšiai?
Pagarbiai – Jūsų skaitytoja“, - rašė Eglė.