Sulaukiu. Antai, mašinos neradome, kvieskite dar kartą. Tai pasikartojo tris kartus. Supratau, jog greičiau nuvažiuosiu autobusu.
Važiuodamas autobusu jokių kamščių savo maršrute bei aplinkinėse gatvėse nepastebėjau.
15.30 val. vėl skambinu tuo telefonu. Dabar – kad važiuočiau iš prekybos centro namo.
15.35 val. gaunu SMS. Iki 10 minučių atvyks... Preliminari kaina – apie 4,5 euro.
Laukiu 10 minučių. Ir dar 10 minučių. Paskambino vairuotojas: „Ar jūs laukiate taksi?“
Šaltukas spaudžia. Lauke kalbėtis telefonu ne itin norisi. Juolab, kad viską pasakiau dispečerei. Tuo tarpu vairuotojas vis tiek klausia – prie kokio įėjimo aš laukiu? Bandau sakyt, kuris įėjimas. Bet vairuotojas neklauso – kažką šneka, kažką kalba apie kitą įėjimą... Galų gale susišnekėjom. Sakė, greit atvyks. Praėjo dar 10 minučių, niekas neatvyksta.
Skambinu dispečeriams. Jos nieko nenori girdėti, tik kartoja: „Mašina pas jus važiuoja, vairuotojas jums paskambins“.
Iš manęs daro idiotą? Galiausiai pareikalavau, kad dispečerė paskirtų kitą automobilį.
16.08 val. gaunu SMS. Iki 10 minučių atvyks. Preliminari kaina apie 5,2 euro.
Kitaip tariant, aš jų pagalba sulaukiau „piko“, ir ... padidinto tarifo. Yra toks jų išradimas...
Štai kaip gudriai galimai nusukti pinigėlius „pigiausias taksi Lietuvoje“.
16.22 val. „10 minučių“ pagaliau baigėsi. Taksi atvyko. Konkrečiai šiam vairuotojui aš priekaištų neturiu.
16.35 val. aš pagaliau namie. Už valandą trukusią „kelionę“ sumokėjau 5,71 euro, nors paprastai (ne firmos sugalvoto piko metu) mokėdavau apie 4 eurus.
Štai, gerbiamieji, kaip mus aptarnauja taksi Kaune. Tai neranda mašinos. Tai randa, bet tuoj pat ją „pameta“. Klientui laukiant apie valandą, daugiau kaip vienu euru pabrangsta kelionė. Jokio atsiprašymo už nepatogumus (taip dabar įprasta vadint aplaidumą). Chamiškas dispečerių elgesys (ragelio mėtymas, pokalbių nutraukimas).
Sakoma – žuvis genda nuo galvos. Firma, aišku, nuo vadovo. Tiesiog smalsu, kas sukūrė tokią sistemą, kuriai žmogus yra šiukšlė? Kas sukūrė suktą pasipinigavimo sistemą, nustačiusi „padidintą tarifą“ pačios sistemos sugalvoto „piko“ valandomis?
„Piko“, kuriam artėjant stebuklingai dingsta automobiliai, kad vėl atsirastų jau pradėjus galiot „padidintam tarifui“.
Ar žino tas firmos vadovas, kad tokio pobūdžio veiksmais jis jau pradeda konfliktuot ne tik su keleiviais, bet ir su Baudžiamuoju kodeksu?