Nuo 2020 metų „Ignitis“ keičia kainą už elektrą. Visada tvarkingai mokėjau, netgi apvalindavau rodiklius į didžiąją pusę, niekada nebuvau skoloj (ir vaikus taip mokiau, kad laiku reikia susimokėti mokesčius).
Mokant už gruodžio mėnesį suvartotą elektros energiją jau atsirado skola – mokėjau sausio 4 dieną. Paskambinau, klausiu – už ką ta skola; atsakymas – įkainiai pasikeitė, o jūs mokėjote sausio mėnesį!
Vadinasi, gruodį mes naudojom elektros energiją naujais įkainiais, kurie įsigaliojo tik nuo šių metų.
Gyvenu nuosavam name ir dėl tam tikrų svarbių priežasčių negaliu turėti dujų, todėl daugelis įrangos yra elektriniai prietaisai. Mokant senuoju tarifu vidutiniškai kas mėnesį mokėdavau apie 40 eurų, dabar ta suma padidės (kas mėnesį) 5 eurais!
Kalbėdami su bendradarbiais ar bičiuliais dažnai prisimenam 1 cento teoriją: jei mokestį tokia įmonė kaip „Ignitis“ pakeltų 1 centu ir jį sumokėtų 1 milijonas gyventojų, įmonė jau turėtų 10 000 eurų...
Skaudu ir apmaudu, kad šitaip esam apgaudinėjami ir ne todėl, kad pakėlė kainas, o todėl, kad negalim atsiskaityti už buvusį laikotarpį tuo metu galiojusiomis kainomis, nes mes neva jau mokėjom kitą mėnesį. Beje, taip ir turėtų būti, nes gruodžio 31 diena – pats elektros energijos vartojimas, ir tik tada, kai baigiasi mėnesis, galima sužiūrėti, kiek jos sunaudojom, ir sumokėti...
Perskaičiavo sąskaitą
„Ignitis“ atstovas, reaguodamas į skaitytojos skundą, atsakė, kad įmonė jai perskaičiavo sąskaitą ir ją pačią informavo telefonu.
„Pagal šiuo metu galiojančias Standartinių sutarčių su buitiniais vartotojais aprašų nuostatas, deklaruoti per mėnesį suvartotą elektros kiekį klientas turi iki paskutinės to mėnesio dienos. Tai reiškia, kad deklaruoti per 2019 m. gruodį suvartotą elektros energiją reikėjo iki paskutinės gruodžio mėnesio dienos.
Atsižvelgdami į tai, kad dėl objektyvių priežasčių dalis klientų gali būti nedeklaravę gruodžio mėnesį suvartotos elektros energijos rodmenų, į situaciją žvelgiame lanksčiai ir sudarome galimybes tikslinti savo rodmenų duomenis iki sausio pabaigos.
Minėtai mūsų klientei jau perskaičiavome sąskaitą, o ją pačią apie tai mūsų aptarnavimo skyriaus specialistai informavo telefonu“, – komentavo „Ignitis“ Ryšių su visuomene projektų vadovas Lukas Simonas Zadarackas.