Į lrytas.lt kreipėsi panevėžietis Jaunius. Praėjusią savaitę jis nuvažiavo į Panevėžyje esančią „Depo“ parduotuvę nusipirkti granulių krosniai. Vyras pasakojo pastebėjęs, kad dalis granulių yra netinkamos naudoti.
„Žiūriu, kad jų maišai suplėšyti, o pačios granulės – kietos. Jos turi būti purios. Kitaip, jei įmesi kietas, tai jos visą sistemą užkimštų.
Paprašiau pakviesti darbuotoją, kad parodyčiau, kaip visa tai atrodo: maišai praplyšę, granulės išbrinkę. Darbuotoja pati nepanoro nueiti pasižiūrėti – pasiūlė man atnešti tuos apibyrėjusius maišus parodyti.
Darbuotoja pasakė, kad jai neįdomu, kreipkitės į valdžią. Kai paprašiau pakviesti valdžią, pasakė, kad nieko nekvies, nes jai tai nepriklauso.
Krovikai pasakė, kad sugriuvęs stogas, todėl granulės sudrėko. Klausiu, ar suprantate, kad negalite tokių granulių pardavinėti, nes sugadinsite žmonėms krosnis? Mestelėjo, kad jis - krovikas, jam neįdomu. Ir nuvažiavo.
Aš tuos tris maišelius, kurių man būtinai reikėjo, apačioje krūvos susiradau. Ir prie kasos pasakiau, kad neturėtumėt tokių granulių pardavinėti, nes, turėdamas pirkimo kvitus, galėčiau prašyti atlyginti žalą, jei tokios granulės sugadintų man krosnį.
Tik pasijuokė iš manęs, o apsauginis pridėjo – ką jūs laimėsite? Gal jie jau prie skundų įpratę...“ – svarstė Jaunius.
Lrytas.lt kreipėsi į minėtą parduotuvę komentaro, tačiau atstovai komentuoti atsisakė.