Pažiūrėjęs visus kompiuterių pasiūlymus aš nusprendžiau pirkti būtent toje parduotuvėje, nes ten buvo tas kompiuterio modelis, kurį aš norėjau įsigyti, beje, ir kaina buvo gera.
Užsisakiau, nuėjau, pasiėmiau (tai buvo šeštadienis), kai grįžau namo, įsijungiau ir... Čia prasidėjo nesklandumai...
Įjungus kompiuterį jis pradėjo ūžti, striginėti, atidarius CD-ROM, man trenkė elektra, įsivaizduojate? Manau, kad tai yra pavojus mano sveikatai, o gal ir mano gyvybei, nes niekas nežino, kas ten bus toliau su tuo kompiuteriu.
Pirmadienį nusprendžiau atnešti tą kompiuterį atgal į parduotuvę ir paprašyti, kad grąžintų pinigus. Man pasakė, jog pinigų negrąžins, nes reikia atiduoti tą kompiuterį remontuoti, neva, bus ekspertizė, po tos jie jau turi nuspręsti, ar grąžins pinigus. Gerai, galvoju, atidaviau jiems kompiuterį.
Tada paaiškėjo, jog jis bus remontuojamas iki 3 savaičių... Gerai apsvarstęs šį reikalą, užpildžiau formą pinigams grąžinti ir išsiunčiau į servisą prašymą.
Jie man atrašė, kad jis remontuojamas, apie pinigus nieko neužsiminė. Po kelių valandų gavau žinutę, kad kompiuteris jau paruoštas ir suremontuotas. Supratote? Kai buvo pareikalauti pinigai, tai ir darbas pajudėjo, viską sutvarkė per porą valandų!
Tą pačią dieną nuvažiavau į parduotuvę, kurioje pasakiau, jog aš nenoriu tos prekės, ji nekokybiška, nes galimai kelia pavojų sveikatai. Juo labiau, kad net nepraėjo 14 dienų nuo jos įsigijimo. Ir koks buvo jų atsakymas?
Ogi, servise man pasakė, jog svarstys tą klausimą, bet yra didelė tikimybė, jog pinigai nebus grąžinti, neva, kompiuteris geras ir jau yra naudotas (nes buvo išpakuotas ir įjungtas).
Geras... O kaip neįjungus kompiuterio aš sužinosiu, kad jis yra nekokybiškas? Taigi... Jie nori rasti priežasčių, kad pinigai nebūtų grąžinti.
Apie bendravimo „kultūrą“ aš patylėsiu, pažadėjau, kad ši istorija bus papasakota per žiniasklaidą. Man atsakė, kad „tokių kaip tu labai daug, nieko tai nekeičia“.
Tačiau nereikia bijoti viešinti tokias istorijas ir dalintis savo patirtimi.