Verslininkai stebisi lietuvių emigrantų išradingumu: perspėja, kad to nematė daug metų

Dirbame su komanda merginų pardavimų sferoje, pardavinėjame drabužius, avalynę. Šiame versle dirbu penkerius metus, bet tokio incidento su pirkėjais dar nebuvo.

 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
 Verslininkė perspėja, kad kai kurie pirkėjai elgiasi ne visada sąžiningai.<br> Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Eva

Jan 20, 2019, 12:18 PM

Norėčiau pasidalinti karčia patirtimi, nutikusia man ir mano kolegėms su viena pirkėja. Nenorėčiau, kad dar kas nors taip nukentėtų.

Labai ilgai galvojau, ar turėčiau apie tai parašyti. Ir vis tik norėčiau pasidalinti istorija, nutikusia man ir mano kolegėms su viena dama, gyvenančia Airijoje.

Užsisakė ji iš mūsų prekių: brangius odinius batus, suknutę, dar keletą drabužių. Užsakymą darė per keletą kartų, tad, savaime suprantama, kad ir mokėjimus atliko per kelis kartus, o jei tiksliau – per tris. Mokėjimai buvo padaryti per „PayPal“ iš skirtingų paskyrų. Bet tai nėra labai svarbu. 

Atrodytų, viskas puiku, belieka tik sulaukti užsakytų prekių. Atkeliavo batukai – išsiunčiame. Bet kai prekes gavo, prasidėjo „linksmybės“. 

Gauname žinutę iš pirkėjos, kad batai blogi, užtrauktukai išplyšę. Su ja vyko gana ilgas ir intensyvus susirašinėjimas, nusiuntėme jai filmuotą medžiagą, kaip atrodė batukai prieš išsiuntimą. 

Tačiau visus patarimus ir pagalbą pirkėja atmetė ir vadino patyčiomis iš jos, kaip pirkėjos, teisių. 

Galiausiai, pirkėja apskundė mus „PayPal“ dėl negerų batų ir, žinoma, tuo pačiu dar pridėjo, kad laiku negavo užsakytų rūbų. „PayPal“ nurodė grąžinti batus pardavėjui. Valio – laukiam batų! Pasitikėdami pirkėjo sąžiningumu grąžinome pinigus. Tačiau gavę siuntinį ir jį atidarę buvome šokiruoti, ką mums parsiuntė pirkėja. 

Batai buvo absoliučiai sugadinti, buvo matomos dėvėjimo žymės, įlinkimai odoje, nubrūžinimai vidinėje batų dalyje, užtrauktukai buvo taip stipriai išplėšyti, kad vieno galvutę radome bato viduje. Buvo nuplėšti fiksatoriai, batai buvo tokios būkles, kad visiškai netinkami avėjimui – tik išmetimui. 

Manome, kad buvo padarytas tyčinis sugadinimas. Gal pirkėja nesitikėjo, kad „PayPal“ nurodys grąžinti prekę ir, galbūt, tikėjosi, kad atgavusi pinigus galės pasilikti batus. 

Skundai dėl negautų drabužių, aišku, buvo išspręsti mūsų naudai, kadangi siuntos buvo siųstos su sekimo numeriu ir aiškiai matyti, kada buvo gautos. 

Pasidomėję plačiau aptikome, kad ši pirkėja tai daro ne pirmą kartą – reikalavo atgauti pinigus už suteiktas paslaugas iš masažo ir grožio salono.

Pasipylė netgi grasinimai uždaryti verslą, kad su mumis susidoros jos draugai, gyvenantys Anglijoje. 

Kreipėmės į „PayPal“ dėl sugrąžintos sugadintos prekės ir tikimės, kad viskas bus išspręsta teisingai.

Norime perspėti ir kitus pardavėjus, kad būtų budrūs, dirbdami su klientais, ypač feisbuke. Jei tik pirkėjas jums kelia bent mažiausių įtarimų, arba elgiasi keistai, fiksuokite prekių išsiuntimo procesą nuo pat pradžios iki pabaigos. 

Labai gaila, kad tokie žmonės egzistuoja mūsų visuomenėje. Negaliu prognozuoti, ko dar susilauksime po šios istorijos paviešinimo, bet jaučiuosi teisi ir tikrai nutylėti šio fakto neleidžia mano sąžinė.

***

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT ) Tarptautinių viešųjų ryšių vyriausioji specialistė Natalija Jarmulkovič komentavo, jog tarnyba gina vartotojų interesus. Todėl jei verslininkas mano, jog vartotojas pasielgė neteisingai, reikėtų kreiptis į teismą.

„Tarnyba nagrinėja tik vartotojo prašymus ir kilusius ginčus, nagrinėti verslininkų skundų mes nesame įgalioti. Todėl jei verslininkas nesutinka su vartotoju, jis turėtų ginčą spręsti teismo būdu. Jei įtaria sukčiavimą ar piktnaudžiavimą, taip pat gali kreiptis ir į policiją“, – komentavo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.