Apsaugininko pagalba
Aparate išsimušusi savo eilės numerį, apsižvalgiau ieškodama lifto, nes turėjau patekti į antrą aukštą. Lifto nemačiau, tad palikusi vežimą nuėjau prie apsauginio posto paklausti, kur rasti liftą.
Įėjusi mandagiai pasisveikinau, tačiau apsauginis nė nepakėlė galvos ir toliau skaitė straipsnį kompiuteryje. Paklausiau, ar čia yra liftas, nes man su vežimu reikia pateikti į antrą aukštą.
Pašaipiai nė nepasukęs galvos apsauginis atkirto: „Ką, lifto nematot?!“ Atsakiau, kad nerandu, todėl ir atėjau paklausti.
Tačiau apsaugos darbuotojas nė nesiteikė atsisukti į mane ar juo labiau palikti savo kėdę ir parodyti lifto vietą.
Stinga pagarbos
Grįžusi į pirmo aukšto fojė garsiai paklausiau, kur rasti liftą. Žmones aptarnaujančios darbuotojos į mano klausimą nereagavo.
Kur yra liftas man parodė ne institucijos darbuotojas, o paprastas žmogus, laukiantis eilėje.
Suprantu, kad sutrukdžiau apsaugos darbuotojui ramiai skaitinėti straipsnius internete, tačiau kalbant rimtai, manau, kad toks nepagarbus ir abejingas darbuotojo elgesys neturėtų būti toleruotinas.
Net jei tavo klientas yra paprastas žmogus, atėjęs dėl socialinės išmokos. Vilniaus savivaldybei reikėtų susirūpinti apsaugos darbuotojų motyvacija.
Džiugu, kad bendrą nuomonę apie šį savivaldybės skyrių pataisė darbuotoja, kuriai pateikiau prašymą. Ji bendravo profesionaliai ir maloniai.
***
Vilniaus miesto socialinės paramos centro direktorė Jurgita Gajauskienė komentavo, kad šis apsaugos darbuotojas nėra nei Vilniaus miesto savivaldybės Socialinių reikalų ir sveikatos departamento Socialinių išmokų skyriaus nei „Vilniaus miesto socialinės paramos centro darbuotojas“.
„Vilniaus miesto socialinės paramos centras dėl apsaugos paslaugų teikimo yra sudaręs sutartį su UAB „Apsaugos komanda“.
Apgailestaujame ir atsiprašome skaitytojos dėl patirtų nepatogumų. Šį incidentą aiškinsimės, kreipsimės į UAB „Apsaugos komanda“ ir prašysime įvertinti tokį apsaugos darbuotojų elgesį bei užtikrinti tinkamą, kokybišką paslaugų teikimą, kad toks apsaugos darbuotojų elgesys ateityje nesikartotų.
Apgailestaujame ir atsiprašome skaitytojos dėl patirtų nepatogumų. Šį incidentą aiškinsimės, kreipsimės į UAB „Apsaugos komanda“ ir prašysime įvertinti tokį apsaugos darbuotojų elgesį bei užtikrinti tinkamą, kokybišką paslaugų teikimą, kad toks apsaugos darbuotojų elgesys ateityje nesikartotų.
Gaila, kad skaitytoja po tokio netinkamo elgesio nesikreipė į Socialinių išmokų skyriaus ar Vilniaus miesto socialinės paramos centro administraciją, kur būtų iškart sprendžiama laiške aprašyta situacija“, – komentavo Vilniaus miesto socialinės paramos centro direktorė J. Gajauskienė.