Vestuvinę suknelę iš Kinijos atsisiuntusi nuotaka net išraudo

2017 m. balandžio 5 d. 13:00
Irma
Vasarą su mylimuoju ketiname kelti vestuves. Asmeninei šventei nusprendėme ruoštis iš anksto, kad išvengtume streso ir bereikalingo galvos skausmo.
Daugiau nuotraukų (9)
Apsipirko internetu
Mūsų biudžetas – kuklus, todėl sausio mėnesį išsirinkome ir užsisakėme vestuvinius drabužius. Aš iš internetinės parduotuvės įsigijau nuotakos suknelę, sužadėtinis – kostiumą. Tai buvo gana drąsus žingsnis ir riziką įvertinome.
Puikiai supratome, kad mūsų vestuvinių apdarų produkcija atkeliaus iš tolimosios Azijos. Mano atveju – iš Kinijos. Tačiau mano suknelė kainavo 120 eurų su siuntimu. Todėl buvau nusiteikusi savo pašto dėžutėje sulaukti panašios suknelės, kokia pavaizduota nuotraukoje.
Jaunikio švarkas, kainavęs 140 eurų (kelnes užsakėme atskirai), atkeliavo toks, kokio ir tikėjomės. Jis buvo tobula kopija to drabužio, kuris buvo pavaizduotas skelbime. Sužibo viltis ir dėl manojo pirkinio.
Suknelė nustebino
Deja, bet dėl manosios suknelės su kiekviena savaite viltys geso. Po užsakymo praėjus mėnesiui pardavėjo paprašiau atsiųsti realią suknelės nuotrauką, tačiau iš jo jokių žinių nesulaukiau. Pradėjau nerimauti... Džiaugiausi tik vienu – kad neužsisakiau suknelės likus porai mėnesių iki šventės.
Po dviejų su puse mėnesių laukimo man atkeliavo tokia suknelė, kokiomis iliustruoja nevykusius interneto pirkinius. Pamačiusi suknelę net išraudau iš pykčio. Užviriau kaip arbatinukas.
Ji buvo dekoruota vos keliais karoliukais, o ir tie patys pabiro išpakavus siuntinį. Originalaus rūbo viršus buvo visas nuklotas karoliukais – jie ir buvo drabužio akcentas. Tačiau kiniškas gaminys ir iš tolo nepriminė mano užsakytos suknelės.
Ilgai nesiginčijo
Tačiau mane šioje istorijoje daug labiau nustebino pardavėjo poelgis, nei suknelės vaizdas.
Parašiusi laišką, kad suknelė atkeliavo visai kitokia, nei buvo pavaizduota nuotraukoje, pardavėjas pasiūlė grąžinti dalį sumokėtos sumos. Man nesutikus, jis be didelių diskusijų sutiko grąžinti visą už drabužį sumokėtą sumą. Ir dar pasiūlė pasilikti suknelę!
Išties, šito tikrai nesitikėjau. Maniau, kad teks prašyti ir maldauti mėnesiais, gal netgi grasinti teismais ir skundais. O derybos buvo greitos ir neskausmingos.
Neabejoju, kad pardavėjai tiesiog nenorėjo sugadinti savo reitingų, todėl be didelių diskusijų sutiko padengti nepatikusios suknelės išlaidas.
Galbūt jums taip pat nutiko panaši situacija? Pasidalinkite savo pasakojimu. Jūsų laiško laukiame adresu bendraukime@lrytas.lt arba įkeliant čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.