Kadangi esu studentė, man aktualu akcijos – kaip tik vienai apvaliųjų ryžių rūšiai tądien buvo taikoma nuolaida.
Nusipirkau du pakelius, grįžau namo ir ketinau iškart pradėti gaminti sušius, bet to nepadariau, nes atidarius ryžių pakelį iškart pamačiau voratinklius, o vėliau ir kirmėlę. Kito pakelio neatidariau, bet buvo matyti, kad ir kitoje pakuotėje jų yra.
Dabar man buvo įdomiausia, kaip sureaguos parduotuvė, kurioje pirkau ryžius. Jie man pateikė tokį atsakymą: „Laba diena, Gabija. Labai atsiprašome, kad taip nutiko. Viską perdavėme parduotuvės administracijai. O nekokybiškus produktus visada galima grąžinti į prekybos vietą.“
Tai nėra tiesiog nekokybiškas produktas. Tai yra nuotaikos, planų sugadinimas, išteklių švaistymas. Toks jų atsakymas parodė, kad klientas yra tiesiog vaikščiojanti piniginė ir nieko daugiau.
Redakcija iš skaitytojų sulaukia išties daug laiškų, kuriuose žmonės dalinasi savo netikėtais, dažniausiai ne itin maloniais radiniais maisto produktuose. Jau esame rašę apie poroloną duonoje, nagą kopūstų salotose, kirminą arbatos pakelyje, graužiką tarp aguonų grūdelių, kirmėles šokolade ar pelėsio pluta padengtą pomidorų padažą.
Galbūt jūs taip pat maisto produktuose aptikote netikėtų radinių? Pasidalinkite savo pasakojimu. Jūsų laiško laukiame adresu bendraukime@lrytas.lt arba įkeliant čia.