Išgirdusi šiuos žodžius, suklusau. Juk būtent apie „atėjusį laiką pažadinti žvėriuką“ savo „Facebook“ paskyroje prieš kelias savaites rašė kelių gaidelis. Prieš sėsdamas už galingo BMW vairo ir autobusų stotelėje Vilniaus centre ištaškydamas septynis žmones.
Klausydama tolimesnės reklamos dalies supratau, kad ir reklamos kūrėjai apie šią avariją buvo girdėję. Pacituosiu, gal tik ne visai pažodžiui:
Vyriškas balsas: „Brangioji, laikas pažadinti mūsų žvėriuką.“
Moteriškas balsas: „Bet ar tai saugu?“
Vyriškas balsas: „Taip, su „Kumho“ padangomis saugu net stotelėje.“
Na, ir toliau reklamoje giriamos tokios geros padangos...
Kokiu ciniku reikia būti, kad avariją, kurioje pralietas žmonių kraujas ir keli pėstieji buvo sunkiai sužaloti, panaudotum kuriant reklamą? Tai pateisinčiau tik vienu atveju – jei būtų kuriama socialinė reklama apie saugų eismą, priverčianti eismo dalyvius susimąstyti.
O šiuo atveju reklamos gamintojai ir jų užsakovai (nes be jų pritarimo, kažin, ar reklamos pradedamos transliuoti) peržengė bet kokias žmogiškumo ribas...
***
Internetinės parduotuvės „Padangų specialistas“ atstovas teigė, jog „Kumho“ padangos ir „Padangų specialistas“ yra orientuoti į saugų vairavimą ir apskritai saugumą keliuose, o aštresnė reklamos forma – tik būdas atkreipti visuomenės dėmesį į opią problemą.