Kokie įspūdžiai? Buvo šaunu! Bet be visų gerų įspūdžiu, kuriuos reikia paminėti, buvo nuviliančių epizodų...
Konkrečiai? Kilo klausimas: kodėl krepšinio arenos parduotuvėje, kuri prekiavo atributika, pasigedome lietuvišku spalvų? Buvo Prancūzijos, Ispanijos, Serbijos... Bet ne mūsų mylimos Lietuvos – krepšinio šalies atributikos...
Gal aš kažko nežinau?.. Gal toks susitarimas dėl prekiaujančių garsių vardų kaip „Nike“ar „Adidas“ nesutarimų?
Bet liūdna, kad sirgalius, norintis įsigyti Lietuvos vyrų rinktinės marškinėlius, neturi galimybės to padaryti. Juk tai ir mūsų šalies reklama ar, kaip jau yra įprasta girdėti, Lietuvos vizitinė kortelė.
O gal musu Lietuvos krepšinio federacija nepakankamai pasistengė?
Nieko nenoriu žeminti. Tiesiog norisi žinoti atsakymą, kad Rio (de Žaneire-Red.) „užsivežtume“ daugiau reklamos apie savo šalį.
* * *
„Bendraukime“ susisiekė su Lietuvos krepšinio federacija ir paprašė pakomentuoti laiške minėtą lietuviškos atributikos trūkumą.
„Pagrindinis federacijos projektas buvo išskirtinė atributikos linija, kuria prekiaujame internetu. Kitos prekybos vietos priklauso nuo mūsų partnerių. Suvenyrais užsienyje prekiauja jie. Visų pirma, mums svarbu aprūpinti krepšinio rinktinę“, – teigė ryšių su visuomene ir komunikacijos vadovas Rytis Sabas.