Mokykla 2.0. Ne tik interaktyviosios lentos

2012 m. spalio 8 d. 16:31
"Bendraukime" skaitytojas
Sakoma, kad dabartis visuomet kupina ateities – nežymios detalės, metodika kasdien žengia į priekį. Nuoširdžiai didžiuojuosi savo kasdien modernėjančia – žmonėmis ir daiktais – mokykla, kur, seniai pastebėjus naujausių informacinių technologijų poreikį ir jų svarbą edukacinėje srityje, jas imta diegti ir taikyti kasdienėje veikloje su jaunais ir išradingais žmonėmis.
Daugiau nuotraukų (1)
Nekalbu apie įprasčiausius technologinius įrengimus – kompiuterius ir interaktyviąsias lentas kiekvienoje klasėje, kur jais kasdien aktyviai naudojamasi: neprailgstančią fizikos pamoką sunku įsivaizduoti be keliais magnetinio pieštuko brūkšniais švytinčioje lentoje atsirandančių grafikų, formulių, vaizdingai sausą vadovėlio medžiagą iliustruojančių animacinių vaizdų ar fotografijų.
Istorija – datų ir faktų kupini kinematografiniai filmai, po kurių seka įdomios diskusijos. Anglų kalba – kiekvieną mėnesį pristatomi projektiniai darbai su skaidrėmis. Biologija – klausimai, „Vikipedijoje“ užfiksuotos gyvosios gamtos įdomybės, šiuolaikiniam žmogui neįprasti Čarlzo Darvino teoriją linksmai įvaizdinantys animaciniai filmukai.
Netgi muzika – kaip skamba klavesinas? Kaip aidėdavo Grigališkojo choralo balsai? Kokius muzikos stilius atrandame savo gyvenime?
Dailė – profesionalams nenusileidžiančios piešimo, dizaino  ir kompiuterinės grafikos programos. Turbūt paprašyti atlikti „testą pulteliu“ daugelis sumištų. Tai – mūsų moderni kasdienybė.
Interaktyvioms apklausoms skirti pulteliai inovatyvių mokytojų buvo paversti puikia lavinimo priemone – į ekrane atsiradusį klausimą reikia atsakyti vienu iš galimų atsakymo variantų, kurio raidė pažymėta žaliame pulte. Po apklausos ekrane pasirodo rezultatų suvestinė.
Pedagogai išmoko išnaudoti ir smulkiausią, bet šiuolaikiškiausią technologiją – išmanųjį telefoną. Istorijos metu internete ieškome papildomos informacijos, sąvokų reikšmių, per kitas pamokas praverčia skaičiuotuvas, užsienio kalbų žodynai ir kita mokomoji medžiaga.
Juodu markeriu lentoje pažymėtų darbų niekas nebenusirašinėja – užtenka nusifotografuoti. Žinoma, naujosios technologijos veržiasi ne tik į formaliojo švietimo sritį, bet ir į etiško elgesio ugdymą – nuo šių metų mokykloje įdiegta elektroninių kortelių sistema, kontroliuojanti mokinių vėlavimą ir išėjimą iš nustatytos teritorijos.
Taikoma elektroninė baudų – paskatinimo taškų kaupimo sistema – jokių popierinių kortelių ar pažymių knygelių.
Taip, nepaprastai didžiuojuosi savo ateities kupina kasdienybe ir sudarytomis palankiausiomis sąlygomis mokytis gimtojoje šalyje. Nors tradiciškiausių mokymo priemonių - vadovėlių ir knygų - neatstos niekas, informacinių technologijų plėtra ugdymo sferoje visuomet sveikintinas dalykas.
***

Tavo klasė taip pat išmani? Prisijunk prie socialinės kampanijos „Mokykla 2.0“ ir pasidalink savo pasakojimu, patarimais ir vaizdais.

Kampanija „Mokykla 2.0“siekiame atkreipti dėmesį į Lietuvos mokyklose naudojamas naująsias technologijas ir paskatinti diskusiją tarp mokinių, jų tėvų ir mokytojų. Savo istorijas iki spalio 22 d. siųskite adresu bendraukime@lrytas.lt arba įkelkite čia.

Išmaniausių klasių laukia prizai - trys ekskursijos po naująjį „Microsoft“ biurą Vilniuje, žaidimų kompiuteriai „Xbox 360“ su judesius atpažįstančiu priedu „Kinect“, taip pat nauja interneto svetainė mokyklai, kurią sukurs „Webas.lt komanda.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.