Mano manymu, šios naujosios technologijos mūsų mokykloje nebuvo labai reikalingos, bet gal problema ne visai ta. Nors neturiu nieko prieš savo mokytojus, bet galbūt jiems reikėtų pravesti kokius tų technologijų panaudojimo galimybių kursus, kad kompiuteriai ir interaktyviosios lentos klasėse būtų tinkamai išnaudotos.
Jau apie dvejus metus muzikos klasėje turime kelis kompiuterius, interaktyvią lentą, taip pat - ir technologijų kabinete, bet, tiesą pasakius, tą lentą visai neseniai pamačiau pirmą kartą įjungtą (tik įjungtą), o kaip ja naudojamasi, realiai ir nesu mačiusi.
Žinoma, muzikos pamokose išvis nenaudodavome lentos, bet kam tuomet ją įdiegti ten, kur nėra reikalinga? Kitos lentos technologijų ir chemijos kabinetuose taip pat nesulaukia didelio pripažinimo.
Vienai chemijos mokytojai labai nepatinka vesti pamokų toje klasėje, nes visai nedraugauja su šia naujove (naudotis moka, bet vis tiek labai nepatinka). Na, kompiuteriai klasėse suteikia šiek tiek daugiau naudos, bet vis tiek manau, kad nei mes, mokiniai, nei mokytojai dar nesam labai pribrendę tokioms naujovėms, tad kol kas užtenka paprastų vadovėlių ir senos geros žalios lentos.
Tikiu, kad po kurio laiko niekas nebeįsivaizduos darbo su šiomis paprastomis priemonėmis, o kol kas reikėtų pasimokyti ne tik mums, bet ir mokytojams, gal per tą laiką šios naujovės nelabai pasens...
***
Tavo klasė taip pat išmani? Prisijunk prie socialinės kampanijos „Mokykla 2.0“ ir pasidalink savo pasakojimu, patarimais ir vaizdais. Kampanija „Mokykla 2.0“siekiame atkreipti dėmesį į Lietuvos mokyklose naudojamas naująsias technologijas ir paskatinti diskusiją tarp mokinių, jų tėvų ir mokytojų.
Savo istorijas iki spalio 22 d. siųskite adresu bendraukime@lrytas.lt arba įkelkite čia.
Išmaniausių klasių laukia prizai - trys ekskursijos po naująjį „Microsoft“ biurą Vilniuje, žaidimų kompiuteriai „Xbox 360“ su judesius atpažįstančiu priedu „Kinect“, taip pat nauja interneto svetainė mokyklai, kurią sukurs „Webas.lt“ komanda.