Tikrai nesu lojali vienam prekybos tinklui klientė, o ir mano gyvenamojoje vietoje parduotuvių pasirinkimas tikrai didelis. Turėdama gana ilgą pirkinių sąrašą trečiadienio vakarą nusprendžiau vykti į Šiaurės miestelyje įsikūrusį prekybos centrą.
Nesistebėjau, kai su didžiausiu prekių krepšiu teko atsistoti į patį ilgiausios eilės galą, mat buvo pats pirkėjų antplūdis. Kasoje dirbo jaunas šviesiaplaukis vaikinas.
Kasininkas nebuvo pasipuošęs kokia nors dirbtine šypsena ir kiekvienam monotonišku balsu nelinkėjo gero vakaro, bet paprastai pasisveikinęs su kiekvienu iš klientų stengėsi savo darbą atlikti kuo kruopščiau.
Jis draugiškai domėjosi, ar reikalingi papildomi maišeliai, kokiu būdu klientai ketina mokėti, o senyvoms pirkėjoms net padėjo susikrauti prekes į krepšius pakildamas nuo kėdės – ko paprastai kasininkai nedaro.
Veikiausiai ne vieną valandą tą dieną kasoje dirbęs Robertas rado jėgų nuoširdžiai nusišypsoti iš nuovargio zirzti pradėjusiam vaikui, o nervingai skubančiai surasti reikiamą pinigų sumą jo mamai tarstelėjo, kad jo darbas laukti, kiek reikės.
Mačiau, kad už prekes atsiskaitantys klientai šypsosi ir kiekvienas persimeta bent pora žodžių su kasininku. Nejučia nusistebėjau, juk būna, kad nereikia nė žodžio pardavėjui ištarti, o jis net akių nepakelia į klientą...
Tiesa tokia, kad nuo šypsenų skaičiaus kasininko atlyginimas tikrai nedidėja, o kantrybė ir energija taip pat turi ribas, tačiau žmogui, kuris taip stengiasi atlikti savo darbą kuo geriau, padėkoti tiesiog būtina.
Robertai, jei jūs skaitysite šitą tekstą, žinokite, kad jūsų pastangos pirkėjų tikrai pastebimos ir vertinamos, net jei to ir nepasako garsiai.
Jūs taip pat galite dalyvauti „Bendraukime“ ir bendrovės „Bitė Lietuva„ konkurse „Kliento šypsena“. Konkurso nugalėtojui atiteks planšetinis kompiuteris. Daugiau apie konkursą skaitykite čia.