Tačiau Kelionė į gimtinę virto košmaru. Oro linijų bendrovės „Wizz Air“ atstovai neregės su šunimi neįleido į lėktuvą. Iš Italijos Ievai teko grįžti traukiniais.
Po šios kelionės cukriniu diabetu sergančiai merginai sušlubavo sveikata, todėl net du kartus teko vykti į skubiosios pagalbos skyrių.
Incidentą ištyrę „Wizz Air“ atstovai pateikė savo komentarą.
„Suprantame, kokia itin nemaloni buvo keleivės patirtis ir dėl to apgailestaujame. Norime atkreipti dėmesį, kad minėtojo skrydžio bilietai buvo užsakyti per trečiąją šalį – Kiwi.com. Pabrėžiame, kad „Wizz Air“ nesudaro sutarčių su jokiomis internetinėmis kelionių agentūromis, o kai šios siūlo mūsų bilietus, jos juos perparduoda, tokiu būdu tapdamos užsakymo savininkėmis.
Deja, trečiųjų šalių agentūros dažnai nepateikia tikslios keleivių kontaktinės informacijos – vietoje to nurodo savo duomenis. Kai „Wizz Air“ gauna prašymą užsakyti tam tikrą paslaugą, toks prašymas turi būti patvirtintas užsakymo savininko.
Šiuo atveju mūsų klientų aptarnavimo centro darbuotojai informavo keleivę, kad užklausą turėtų pateikti per užsakymo savininką – Kiwi.com. Apgailestaujame, tačiau specialiosios pagalbos prašyme, kurį pateikė Kiwi.com, nebuvo nurodyta informacija apie šunį vedlį.
Norėdami užtikrinti kuo sklandesnę kelionės patirtį ir tinkamą pagalbą skrydžio metu bei prieš ir po jo, nuoširdžiai rekomenduojame keleiviams bilietus įsigyti tiesiogiai per oficialią „Wizz Air“ internetinę svetainę arba mobiliąją programėlę. Tokiu būdu galėsime užtikrinti, kad visa būtina informacija mus pasieks laiku ir galėsime padėti operatyviai“, – komentavo „Wizz Air“ atstovai.