Socialiniuose tinkluose abiturientai niršta. Egzaminas tikrai nebuvo lengvas, klausymo užduotyje per skirtingus akcentus neišėjo suprasti, apie ką kalbama, o mes juk klausom tik 2 kartus.
Patalpose girdisi aidas ir dėl to dar sunkiau buvo atsakyt į klausimus. 11-tokai juk galėjo klausyt su ausinėmis, vieni su savimi, kodėl negalėjo to paties šanso suteikt ir abiturientams? Juk kiekvienais metais kyla problemos dėl garso – tai per garsiai, tai per tyliai, tai nesureguliuota.
Skaitymo dalis lygiai – taip pat – buvo sunki, mokytojai aplink kalbėjo, kad tai C1-C2 lygio tekstai, o mes mokykloje juk mokomės B2 lygiu! Ar norima specialiai mus sukirsti? Nori mažiau 100-tukų?
Tikrai ne vienas stropus mokinys, 10-tukininkas, kuris tikėjosi aukščiausių įvertinimų, iš egzamino išėjo nuleidęs galvą. Ar Nacionalinė švietimo agentūra to nori? Kad egzaminų išlaikymo vidurkis būtų mažesnis? O gal specialiai sunkina, kad kitąmet pasigirtų, kaip tarpiniai egzaminai padėjo gaut aukštesnius balus?
Atsiprašau, bet tylėt nebegaliu. 12-tokai nori teisybės, lygiai taip pat, kaip 11-tokai ir 10-tokai. Nežinau, kas šiemet vyksta Švietimo ministerijoje, tačiau tai turi būtu taisoma ir nenurašoma mokinių nepasiruošimui.
Būkit suaugę žmonės ir prisiimkit savo klaidas sau, o ne numetinėkit mokiniams! Savo pasunkintais egzaminais griaunat mums ateitį! Ar norit mažiau valstybės finansuojamose vietose besimokančių studentų?
Deja, į šiuos klausimus gali atsakyt tik Švietimo ministerija… Dabar telieka spėlioti, kas lauks pirmadienį per matematikos egzaminą… Gal, kaip per anglų, įdės universiteto lygio užduotis, o jų neišsprendus vėl kaltins mus, nes juk lengviausia kaltę kitam suverst…