Išsvajota gimtadienio dovana žmoną nustebinti norėjęs vilnietis nesitikėjo, kad viskas taip baigsis

2024 m. gegužės 30 d. 14:39
Kazys
Žmonai gimtadienio dovaną – dulkių siurblį-robotą padovanoti panoręs vilnietis Kazys labai nuliūdino savo žmoną. Mat dovana atkeliavo tada, kai jau visos žvakutės buvo užpūstos ir likusių svečių dovanos išpakuotos – beveik po mėnesio. Vilniečiui apmaudu buvo ir tai, kad prekybininkai, dar net nespėję pristatyti kelias savaites vėluojančios prekės, dar ir siuntė užklausas prašydami įvertinti jų aptarnavimą.
Daugiau nuotraukų (3)
„Norėjau žmonai padovanoti dulkių siurblį-robotą. Balandžio 16 dieną užpildžiau „BigBox.lt“ pasiūlymą, norėjau dulkių siurblį-robotą pirkti išsimokėtinai. Po valandos sulaukiau vadybininko skambučio, kad užsakymas patvirtintas. Siurblys su papildomu draudimu kainavo 860 eurų. Paskubėjau pasidžiaugti geru pasiūlymu.
Nors pradžioje patikino, kad siurblys yra vietoje, bet po to pasakė, kad prekė atkeliaus tik balandžio 30 dieną.
Deja, žadėtą dieną siurblio negavau. Gegužės 1-ąją buvo nedarbo diena, todėl su pardavėjais susisiekiau gegužės 2 dieną. Mane informavo, kad siurblys į Kauną atkeliaus tik gegužės 10 dieną, todėl Vilniuje bus 13 d.
Gegužės 15 dieną popiet gavau žinutę su siuntos sekimo kodu. Netrukus į paštą atėjo ir laiškas su prašymu įvertinti aptarnavimą. Siurblys dar net negautas, o jie jau laukia įvertinimų. Pristato beveik po mėnesio, kai jau reikia mokėti pirmą pradinį įrašą.
Kaip reikėjo žmonai pasakyti, kad jos gimtadienio dovana vėluoja? Teigiamo atsiliepimo jiems nepalikau. Tuomet sulaukiau vadybininkų atsiprašymo ir 10 eurų kupono kitam apsipirkimui...
Sutartyje rašoma viena, o realybėje vyksta visai kiti dalykai“, – nusiminęs savo istorija dalinosi Kazys.
Vėlavo dėl tiekėjų kaltės
„BigBox“ Personalo vadovė Erika Šliavienė komentavo, kad prekės pristatymas į įmonės sandėlį vėlavo dėl nuo jų nepriklausančių aplinkybių.
„Mūsų elektroninė parduotuvė, gyvuojanti Lietuvoje jau 12 metų, siūlo pirkėjams itin platų – daugiau nei pusės milijono prekių asortimentą, išlaikydama itin konkurencingas kainas. Nemažą prekių dalį turime savo sandėliuose – Lietuvoje ir užsienyje – kitas gauname tiesiai iš savo tiekėjų Europos ir Azijos šalyse.
Prie mūsų parduotuvėje siūlomų prekių yra visada nurodomas orientacinis pristatymo terminas. Stengiamės pirkinius pristatyti anksčiau nurodyto laiko – net 99 proc. užsakymų iš mūsų sandėlių įvykdoma per 1–3 darbo dienas.
Tais atvejais, kai dominančios prekės nėra mūsų sandėliuose arba jos pristatymo terminas negali būti iš anksto apibrėžtas, pirkėjui yra suteikiama galimybė teirautis dėl pristatymo termino. Kaip tik tokia prekė ir sudomino Jūsų skaitytoją. Gavę užsakymą mes kreipėmės į tiekėją, kuris patvirtino, kad prekė yra jo sandėlyje ir pateikė preliminarią pristatymo datą. Klientas buvo informuotas, kad prekės reikės laukti apie 3 savaites, ir sutiko su sąlygomis, apie ką byloja skambučio įrašas.
Deja, prekės pristatymas į mūsų sandėlį vėlavo dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių. Gavę informaciją iš tiekėjo apie tai informavome savo klientą, suteikdami jam nuolaidą už nepatogumus. Tais atvejais, kai mums nepavyksta išpildyti savo pirminių įsipareigojimų, visus klausimus be išimčių sprendžiame kliento naudai – savo klaidas pripažįstame ir stengiamės jų nekartoti. Šis klientas netapo išimtimi. Jis priėmė mūsų pasiūlymą, kompensaciją už nepatogumus, ir prekė buvo jam pristatyta.
Nuo įmonės įkūrimo stengiamės suteikti savo klientams pačią geriausią patirtį perkant internetu, siūlydami konkurencingas kainas, ypač platų asortimentą, geriausias lizingo ir kitas atsiskaitymo sąlygas, kokybišką pristatymą bei papildomas paslaugas. Tobuliname procesus, investuojame į kokybės gerinimą ir personalo kvalifikaciją. Didžiuojamės augančiu lojalių nuolatinių klientų ratu. Deja, darbe visada pasitaiko išimčių. Savo ir visos mūsų komandos vardu norėčiau atsiprašyti Pirkėjo. Padarysime viską, kad panašūs nesusipratimai ateityje nepasikartotų“, – komentavo „BigBox“ Personalo vadovė E. Šliavienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.