„Iki šiol lankantis baseinuose manęs niekada nėra klausę asmens duomenų. „Žalgirio“ baseine lankiausi ne pirmą kartą, tačiau anksčiau jie lankytojų neregistruodavo. Bent jau nepamenu. Kai paklausiau, kam reikalingas mano vardas ir pavardė, tik sulaukiau atsakymo: „Tai norit į baseiną ar ne?“ Na, taip, noriu. „Tai sakykit“, – tepasakė.
Gal duomenų reikėjo, kad su 10 metų vaiku ėjau? Bet jokiame kitame baseine manęs to nebuvo klausę. Pirkau ne abonementą, bet vienkartinį apsilankymą. Pasidarė labai įdomu, kur tie duomenys yra naudojami, kokiu tikslu kaupiami, kaip ilgai informacija laikoma, ar tinkamai apsaugota. Nes Lietuvoje tikrai yra daug pavyzdžių, kai iduomenys apie asmenis yra nutekinami“, – būgštavo kaunietė.
Duomenys reikalingi užsakant paslaugas
„Žalgirio“ arenos atstovas Almantas Kiveris paaiškino, kad „Žalgirio“ arenos baseino registratūros darbuotojai prašo ateinančių klientų vardo ir pavardės, kai yra užsakomos teikiamos paslaugos, perkami abonementai. Paklausiama vardo, pavardės ir tada, kai įsigyjami vienkartiniai apsilankymai.
„Tai daroma tam, kad būtų galima užregistruoti vardą ir pavardę ant apyrankės.
Taip pat siekiant užtikrinti, kad klientai jau yra sutikę (ar prašant sutikti) su „Žalgirio“ arenos baseino vidaus elgesio taisyklėmis. Šiuo atveju klientės duomenys buvo reikalingi patikrinant, ar ji yra sutikusi su minėtomis vidaus elgesio taisyklėmis ir norint išduoti jai asmeninę apyrankę.
Tokios informacijos rinkimas ir saugojimas yra leidžiamas pagal BDAR str. 6 1d. b punktą. Kokiu pagrindu renkame tokius duomenis ir, kaip juos saugome, yra nurodyta „Žalgirio“ arenos baseino privatumo politikoje“, – komentavo „Žalgirio“ arenos atstovas A. Kiveris.