Sūnaus vestuvėms suknelę internetu už 47 eurus nusipirkusi moteris vos neapsiverkė: „Su tokiu skuduru net grindų neišvalysi“

2024 m. balandžio 21 d. 21:38
Lrytas.lt
Kovo 24 dieną sūnaus vestuvėms suknelę už 47,58 eurus internetu pirkusi Julija iki šiol negali atsigauti po to, kai išpakavo savo naują pirkinį. Deja, vaizdas jos nenudžiugino. Internetinėje drabužių parduotuvėje „Epichop“ pirkta suknelė nepriminė to vaizdo, kurį matė reklamuojamą internete.
Daugiau nuotraukų (9)
„Verkti norėjau pamačiusi tokią suknelę. Tikėjausi, kad gali atkeliauti ne visiškai tokia, kaip nuotraukoje, bet kad bus toks skuduras, nesitikėjau. Su tokiu skuduru net grindų neišvalysi. Dar ir dabar negaliu atsigauti nuo patirto šoko, kad taip galima apgaudinėti“, – guodėsi Julija.
Liūdniausia moteriai šioje situacijoje yra dėl to, kad nepavyksta susisiekti su pardavėjais ir atgauti sumokėtų pinigų.
„Parašiau kelis laiškus pardavėjams, pridėjau nuotraukas. Laiškai grįžta, nurodyto el. pašto net nepasiekia. Dukra bandė rašyti, tai net neranda tokio el. pašto, rašo, kad nėra.
Kelias dienas iš eilės rašiau ir visus kartus ta pati žinutė ateidavo, kad reikia užsakymo numerio. Manau, kad čia kokia programėlė tiesiog automatiškai atrašo ir tiek.
Daugiau aš jau ir nerašysiu, nes naudos iš to vis tiek nebus. Praradau pinigus, su tuo jau susitaikiau, bus man gera pamoka viską pirmiausiai patikrinti. Dar gerai, kad nepirkau brangesnės.
Esu iš tu patiklių žmogelių, pati nieko stengiuosi neapgaudinėt ir laikytis duoto pažado. Man atrodo, kad ir kiti taip elgsis. Tačiau gyvenimas parodo priešingai.
Susigundžiau ir likau kvailės vietoje. Nei suknelės normalios neturiu, nei pinigų susigrąžinti negaliu“, – apgailestavo Julija.
Susisiekti nepavyksta
„Bendraukime“ su parduotuvės atstovais jų nurodytais kontaktais taip pat nepavyko susisiekti. Parduotuvės atstovų nepasiekę laiškai grįžta.
Nors parduotuvės puslapyje nurodyta, kad jei pirkėjas nėra patenkintas pirkiniu, jį galima lengvai grąžinti.
„Dėkojame, kad apsipirkote „Epichop“ (vėliau puslapyje atsirado padėka apsipirkus „Fairyaurora“, - „Bendraukime“ past). Jei nesate visiškai patenkinti savo pirkiniu, mes pasiruošę padėti. Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo jų gavimo. Nauja prekė gali būti pakeista į kitą prekę arba grąžinama už sumokėtus pinigus.
<...> Norėdami grąžinti produktus, pateikite prekių pakeitimo užklausą klientų aptarnavimo tarnybai. Dauguma grąžinimų apdorojami per 5 darbo dienas po to, kai gauname jūsų paketą.
Lėšas grąžinsime į jūsų piniginę per kelias dienas, jei nesame iš anksto informuoti grąžinti pinigus į jūsų mokėjimo sąskaitą. Piniginės likutį galima panaudoti kitam pirkiniui arba pervesti į mokėjimo sąskaitą. Kai grąžinsite pinigus, gausite patvirtinimo el. laišką.
Mes nepriimame jokių keitimo ir grąžinimo prašymų, kai „specialūs pasiūlymai“ parduodami.
<...>
Kai jūsų grąžinimas bus gautas ir patikrintas, atsiųsime jums el. laišką, kuriame informuosime, kad gavome grąžintą prekę. Taip pat pranešime apie jūsų pinigų grąžinimo patvirtinimą arba atmetimą. Jei būsite patvirtinti, jūsų lėšos bus apdorotos ir kreditas bus automatiškai pritaikytas jūsų kredito kortelei arba pradiniam mokėjimo būdui per 7–15 darbo dienų.
<...> Gali praeiti šiek tiek laiko, kol grąžinimas bus oficialiai paskelbtas. Tada susisiekite su savo banku. Prieš grąžinant lėšas, dažnai prireikia šiek tiek laiko.
Jei visa tai atlikote ir vis dar negavote pinigų, susisiekite su mumis“, – rašoma parduotuvės puslapyje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.