Homofobiški kunigo Algirdo Toliato ir kapeliono Pauliaus Vainekio pasisakymai nesulaukė jokios pastebimos Bažnyčios kritikos. Tiesą sakant, atrodo, kad aukščiausių Bažnyčios Lietuvoje hierarchų tyla suponuoja pritarimą.
Kokia pasišlykštėtina veidmainystė! Juk iš sakyklų kunigai turėtų skleisti atlaidumo, meilės ir vienybės žinią. Vietoje meilės ir atlaidumo žinios, jūs siunčiate neapykantos pliūpsnį ir skaldote visuomenę.
Argi geras krikščionis nėra atlaidus ir atsukantis kitą žandą? Taip išeina, kad mūsų sielų ganytojai – prasti krikščionys, tad kokią teisę jie turi kam nors pamokslauti? Argi Bažnyčios hierarchai neturėtų blogų krikščionių neleisti mokyti kitų?
Čia ir yra Bažnyčios veidmainystė! Savo prisidirbusiems kunigėliams atleisti, išsakytas neapykantos kupinas mintis ir įžeidimus traktuoti kaip nuomonę, ne kaip Bažnyčios atstovo, o kaip susirūpinusio piliečio. Bet tai yra melas ir Bažnyčia akivaizdžiai laužo vieną iš Dievo įsakymų.
Juk pagavus Seimo narį Petrą Petraitį vagiant vištą jis staiga netampa ne Seimo nariu, o tiesiog vagiančiu piliečiu. Taip ir čia iš sakyklų ir savo feisbuko paskyrų pilama neapykanta yra Bažnyčios atstovų žinia žmonėms.
Ar kažkas žino A.Toliatą – eilinį pilietį ir dėl to juo domisi? Netikiu, kad jis, kaip eilinis žmogus būtų sulaukęs tokio susidomėjimo ir populiarumo televizijoje, jei būtų eilinis pilietis.
Jis – Bažnyčios veidas, populiarus kunigėlis, kurio pusėn stojo net prezidentas. P.Vaineikio pusėn Gitanas Nausėda nestojo... Per mažo kalibro Dievo tarnas, matyt.
Taigi, kaip jūs drįstate? Kaip drįstate ką nors smerkti ir įžeidinėti? Jūs, kurie kažkada žudė kitaip tikinčius, degino moteris ant laužo ir nepamirškime inkvizicijos, kurią paminėjo G.Nausėda. Tai Bažnyčios institucija. Ir tikrai neturėtų ja didžiuotis, ji darė žiaurius nusikaltimus Dievo vardu.
Mane tikai nuoširdžiai stebina, kad Bažnyčia ir jos atstovai smerkia homoseksualius asmenis. Kaip galima smerkti tai, ką du suaugę, subrendę asmenys daro savanoriškai? Ar galime smerkti asocialius moterį ir vyrą, kurie dėl pašalpos nusprendė pasidaryti dar vieną vaiką? Gal, tačiau ar tai tikrai mūsų reikalas, ką daro suaugę šalies piliečiai, jei tai nepažeidžia įstatymų? Kažkodėl nė vienas ir homofobiniais pasisakymais pagarsėjusių Dievo tarnų nėra pasisakę pedofilijos tema. Pakalbėkime apie tai.
Kaip vertinate, kad vien šiemet buvo nuteisti keli Lietuvos kunigai dėl vaikų pornografijos turėjimo ir disponavimo? Kažkodėl tada visi kunigėliai ir kiti dievobaimingi kalba apie atlaidumą, antrą šansą. Ar tikrai pedofilas gali pasikeisti?
Pasišlykštėtina veidmainystė glūdi tame, kad nusikaltimą, kai suaugęs asmuo prievartauja vaiką (arba nori prievartauti, na kam gi dar žiūrėti vaikų pornografiją?), Bažnyčia vertina kaip klaidą, kažką, ką galima atleisti, o įstatymų nepažeidžiančius homoseksualius asmenis menkina ir įžeidinėja.
Ir dar dengiasi tuo, kad rūpinasi dvasine ir moraline gerove. Kaip jūs drįstate net naudoti tokius žodžius? Juk pedofilus, nusikaltimus darančius žmones, Bažnyčia ilgus metus dangstė ir net dabar neskuba savo iškrypėlių kunigų pasmerkti.
Apie kokią moralę gali kalbėti institucija, kurios atstovai, turintys laikytis celibato, nuolat prisidirba su žaviomis katalikėmis? Juk nuolat iš vienos parapijos į kitą kilnojami kunigėliai, kurie užtaisė vaiką jaunai ir žaviai davatkėlei ir tai vieša paslaptis, nes nesinori smerkti žmogaus, kol jis nepradeda smerkti kito.
Juk tada kunigas pažeidžia Bažnyčios, paties Dievo mokymą, bet išmesti iš kunigų luomo jo neskubama, netgi stengiamasi nuslėpti tokį sutaną susitepusį ištvirkėlį. Juk sakoma, kas be nuodėmės – tegul meta į mane akmenį. Tai gal bažnyčiai ir jos atstovams, kurie tikrai turi prisidirbę iki kaklo ir neišsikuopia savo mėšlo, nereikėtų komentuoti pasaulietinės visuomenės veiksmų ir ginti moralės, kurios patys neturi.
Visiems, tarp jų ir prezidentui, kurie stoja kunigų pusėn, noriu užduoti tik vieną klausimą: kas yra blogiau – homoseksualus asmuo ar pedofilas? Nes tai visiškai skirtingi dalykai ir jų net lyginti negalima. Bet kažkodėl kunigai apie pedofilus įžeidimų ir pykčio kalbų nesako. Ar tik ne todėl, kad mišiose patarnauja žavus berniukas?