Per tą laiką spėjau vaikams paruošti pietus, išvalyti šaldytuvą, suplauti indus ir dar šį tą nuveikti.
Kiek konsultantų dirba? Du? Suprantu, kad skambinu ne aš viena, bet valanda ir 17 minučių laukiant, kol pakels ragelį – normalu? Tikrai ne.
Gerai, kad tuo metu buvau atostogose – galėjau įjungti garsą, telefono perrinkimo funkciją ir tuo pat metu veikti kažką kito, nei rymoti laukiant, kol kažkas atsilieps.
O ką daryti tiems, kuriems prisiskambinti į Registrų centrą reikia ne per atostogas? Imti laisvadienį?
Ne visi dirba tokius darbus, kad šitiek laiko galėtų nieko neveikti ar imituoti darbą.
O juk pats Registrų centras dirba tik darbo valandomis, tad skambučio į vakarą nenukelsi.
Per karantiną skambučių padaugėjo penkis kartus
Laikinai einanti Registrų centro komunikacijos skyriaus vadovo pareigas Edita Jurkienė taip pakomentavo skaitytojos iškeltą problemą: „Registrų centro konsultacijų centre nuolatos dirba apie 20 žmonių, esant skambučių pikui (pvz., per karantiną), prie skambučių centro konsultantų komandos prijungiama ir daugiau darbuotojų.
Iki karantino sulaukdavome daugiau nei tūkstančio skambučių per dieną, karantino metu besikreipiančiųjų skaičius išaugo beveik penkis kartus.
Natūralu, kad išaugus skambučių srautui, ne visiems norintiems pavyksta prisiskambinti arba gali tekti palaukti, kol konsultantai atsilieps. Šiuo metu investuojame į Konsultacijų centro atnaujinimą, kad operatyviai galėtume atsakyti į visų besikreipiančiųjų užklausas.
Primename, kad rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus arba pateikti savąjį gyventojai gali konsultacijų centro portale“.