Gydytojos konsultacija telefonu nemaloniai nustebino vilnietį: „Po tokio pokalbio užmigti sunku“

2020 m. birželio 15 d. 14:52
Lrytas.lt
Vilnietis pensininkas K. M. sušlubavus sveikatai kreipėsi į medikus ir buvo gerokai nustebintas, kaip ir kiek laiko truko konsultacija telefonu.
Daugiau nuotraukų (4)
„Dėl miego sutrikimų ir kitų nemalonių simptomų užsiregistravau gydytojo psichiatro konsultacijai Karoliniškių poliklinikoje – buvo paskirta nuotolinė konsultacija birželio 8 d. 15.10. Pasakė, kad paskambins. 
Kad konsultacija būtų sklandesnė ir nieko nepamirščiau, iš anksto pasiruošiau lapelį, kuriame susirašiau simptomus, ir nurodytu laiku ėmiau laukti skambučio.   
Jo nesulaukęs 16 valandą paskambinau į registratūrą, pasakiau, kad niekas nepaskambino. Nepatenkintu tonu man rėžė: „Laukit, paskambins“, – pasakojo vilnietis.
Praėjo dar valandą, tačiau skambučio jis nesulaukė. 
Patikrinęs internete išsiaiškino, kad gydytoja priima tik iki 18 valandos. Susiradęs kabineto telefono numerį, paskambino jai tiesiai į kabinetą. 
„Ko norėjot?“ – paklausė manęs. – Sakau, esu registruotas pas jus. „Tai gerai, ko norit?“ Pasakiau, kad kamuoja problemos dėl miego, pasakiau vaistų, kurie man padėjo, pavadinimą. Prasitariau, kad esu pensininkas, man 72 metai.
Daktarė griežtu tonu atsakė: „Eikit į vaistinę, išrašiau vaistų“. Ir pridūrė: „Tik negerkit su alkoholiu“.
Norėjau pasakyti apie simptomus, galbūt juos išgirdusi būtų pasiūliusi kitų vaistų, tačiau gydytoja tik atšovė: „Viskas, turiu daug darbo“. Trys minutės, ir bendravimas su gydytoju psichiatru baigėsi“, – stebėjosi vilnietis.
Jo paties parengtas popierėlis su užrašais taip ir liko nereikalingas. 
„Ir tikrai – po tokio bendravimo su specialistu sunku užmigti“, – įvertino vilnietis.
Skyriaus vedėja: nuotolinė konsultacija trunka trumpiau
Karoliniškių poliklinikos Psichikos sveikatos centro vedėjos Virginijos Karalienės teigimu, dėl karantino pasikeitus įprastoms gyvenimo sąlygoms padaugėjo pacientų, kuriems prireikė gydytojo psichiatro konsultacijų.
„Įprastai gydytojo psichiatro konsultacija trunka 30-60 min., nelygu  klinikinė situacija. Šis laikas gali būti trumpesnis, kai, pavyzdžiui,  pratęsiami ilgai naudojami vaistiniai preparatai, o paciento būklė stabili.
Atkreipiame dėmesį, kad prieš nuotolinę konsultaciją gydytojas susipažįsta su visa turima paciento medicinine dokumentacija, naudojamais vaistais, anamneze, o konsultacijos metu išaiškina trūkstamą ir papildomai reikalingą informaciją, todėl nuotolinė konsultacija trunka trumpiau.
Pacientus siekiame priimti ne vėliau kaip per 15 minučių nuo jų registracijos laiko.
Deja, ypač nuotolinių konsultacijų metu pasitaiko situacijų, kai dėl nenumatytų priežasčių (pavyzdžiui, dėl sudėtingesnės klinikinės situacijos, kai pacientui reikia skirti daugiau laiko) kitų pacientų priėmimo laikas gali vėluoti. Tokiais atvejais tikimės laukiančių pacientų supratingumo“, – paaiškino V.Karalienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.