Vilnietis kreipėsi tiesiai į R. Šimašių: „Kas man iš tų atsiprašymų“

Mere, kreipiuosi į jus dėl Vilniaus miesto savivaldybės startavusios komunalinių atliekų surinkimo ir administravimo sistemos reformos. Šio laiško adresatas – Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Dėl iškilusių klausimų skaitytojas kreipėsi į miesto merą R.Šimašių.<br> Lrytas.lt nuotr. koliažas.
Dėl iškilusių klausimų skaitytojas kreipėsi į miesto merą R.Šimašių.<br> Lrytas.lt nuotr. koliažas.
Toks vaizdas – ne pirmą savaitgalį iš eilės.<br> Vilniečio nuotr.
Toks vaizdas – ne pirmą savaitgalį iš eilės.<br> Vilniečio nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Vilniaus miesto gyventojas

Dec 18, 2019, 8:38 AM

Idėja pakeisti antžeminius konteinerius į pusiau požeminius yra kaip ir nebloga, tikslas kaip ir geras, galima bus rūšiuoti komunalines atliekas, bus mažiau šiukšlių aplink konteinerius ir kiemuose bus švariau. Tik yra vienas bet...

Atsiprašymai, o kas iš to?

Gyvenu Savanorių pr. 38 name ir paskutiniu metu pro savo pirmo aukšto langus matau labai blogą situaciją. Konteineriai perpildyti. Prie konteinerių ir ant konteinerių labai daug šiukšlių ir tokį vaizdą galima išvysti jau ne pirmą savaitgalį iš eilės.

Elektroniniu laišku parašiau dvi pretenzijas savivaldybės įmonei Vilniaus atliekų sistemos administratoriui. Ir ką jus manote? Gavau tokius biurokratinius atsakymus kaip: „Laba diena, dėkojame už laišką. Jūsų laiškas perduotas šią zoną aptarnaujančiam vežėjui...“

Ir iš paties vežėjo: „Laba diena, atsiprašome už nepatogumus, konteinerius aptarnausime kaip įmanoma greičiau...“ O man kas iš to? Kiemas pilnas šiukšlių, o aš moku mokesčius Vilniaus miestui.

Kilo ne vienas klausimas

Man kilo klausimas, kodėl yra persiunčiami laiškai, kai už tinkamai gyventojams teikiamas paslaugas atsakinga pati Vilniaus miesto savivaldybė?

Kitas klausimas, tai kas gi Vilniaus mieste kontroliuoja sutartis? Jūs gi puikiai suprantate, kad Paslaugų teikimo sutartyse yra dvi šalys: Tiekėjas ir Užsakovas. Ir jūs, mere, sutartyje tikrai rasite punktą, kuriame numatyta atsakomybė už netinkamai teikiamas paslaugas. O gal sutartys yra blogai sudarytos?

Galvojau, kad ši problema yra tik mūsų rajone, bet peržiūrėjau tinklalapį „Tvarkau Vilnių“ ir pastebėjau, kad tai jau yra visam Vilniui aktuali problema. Radau daug tokiu pačiu nuotraukų.

Į kilusius klausimus nerandu atsakymų. Tinkuosi, Mere, jūs išspręsite Vilniaus miesto gyventojams aktualią problemą ir atsakysite į iškilusius klausimus viešai.

***

Vilniaus miesto savivaldybė portalą lrytas.lt informavo, kad su vežėju dirbama, idant situacija pasikeistų.

„Nuo gruodžio 1 d. bendrovė „Ekonovus“ tapo 5 zonos (Žvėrynas, Naujamiestis, Senamiestis) vežėju ir tuo pačiu – didžiausiu vežėju Vilniaus mieste, nes aptarnauja net 3 iš 5 zonų. Tenka pripažinti, kad minėtai įmonei ne visada pavyksta tinkamai susidoroti su naujais iššūkiais.

Negerėjant situacijai Centro zonoje savivaldybė planuoja skirti baudas už sutarties nevykdymą arba net nutraukti sutartį. Vilniaus savivaldybė nuolat dirba su vežėju, jog situacija pasikeistų“, – teigė savivaldybės atstovai.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.