Apsilankė pajūrio grožio salone. Po procedūrų – bėgte pas administratorę

2019 m. spalio 27 d. 15:21
Ditė
Pajūrio kurortas. Čia vieni malonumai ir smagumai. Pasidžiaugiau ir aš. Turėjau dovanų kuponą grožio procedūroms pajūryje. Kadangi laikas ėjo į pabaigą, reikėjo jį išnaudoti.
Daugiau nuotraukų (2)
Žvilgt į vieno salono puslapį – ogi ten spalio mėnesio pasiūlymai, nuolaidos. Užsisakiau dvi procedūras. Telefonu sutarėme dėl laiko, jokių papildomų klausimų nebuvo.
Ištino ir dar blogiau
Atėjo lauktoji diena veido procedūrai. Viskas puiku, aplinka raminanti, vonelė kojoms su rožių žiedlapiais. Koks malonumas moterytei po visų darbų. Pagaliau pajutau ir švelnius judesiukus ant savo veidelio: glostė, maigė, tampė, patepė tuo, ką užsisakiau ir... pasakė: „Dabar truputį gali padilgčioti.“
Turi tai turi. Neskauda, galima kentėti. Dilgčiojimą jaučiau ir vakare, o ryte pasijutau išties „laiminga“: viršutinė lūpa ne tik ištino, bet ir pasidengė didesnėm bei mažesnėm vandeningom pūslelėm. Na, nieko, praeis, galvojau. Gal specialistė suklydo, pati turėjo kokių bėdų – stengiausi ją suprasti.
Po kelių dienų – telefono skambutis iš salono. Paprašė pakeisti priėmimo laiką pas pedikiūro specialistę. Sutikau, nors dėl to pasikeitė ir laikas, ir pati specialistė.
Va to tai nenoriu prisiminti. Kai įėjau, ant sofutės sėdėjo darbuotojos, kaip supratau, stilistės. Pasisveikinau, jos rankyte parodė, kokia trajektorija turėčiau judėti toliau. Pasibeldžiau, o pedikiūro meistrė pasiūlė minutę prisėsti ir palaukti. Grįžau atgal, stilistės sėdi toliau, prisėsti nėra kur.
Bėgte pas administratorę
Atsirėmiau į baltai nudažytą sieną ir laukiau. Praėjo keletas minučių, man buvo pasiūlyta prisėsti vietoj jų ir dar – kavos. Atsisakiau, nes tikėjausi, kad tuoj tuoj būsiu priimta. Patekau į kabinetą po 20 min. Nei daug, nei mažai to laiko, bet kai esi jau po visos darbo dienos, tai norisi tą malonumą kuo greičiau gauti.
Mano kantrybės batareika buvo jau beišsikraunanti. Ir tada sužinojau, kad su dovanų kuponu šiame kabinete nedirbama. Viduje pajutau besidraskančią katę. Kaipgi šitaip? Kodėl? Nieko nesuprantu!
Griebiau paltą ir nulėkiau pas administratorę. Jau ir užmiršau, kad grožio specialistę reiktų suprasti, ir administratorei parodžiau liekamuosius reiškinius po veido procedūros. Man atsakė, kad pati turinti žinoti apie savo veido odą.
Toliau dar gražiau
Turiu? Gal ir turiu, bet tada iškyla dar daugiau klausimų: kokia dirbančių specialisčių kvalifikacija, jeigu jos net nesiteikia paklausti apie mano veido odą? Ar esu dariusi tokią procedūrą, o jei nesu, tai paaiškinti pasekmes? Ir dar, aš užsakiau ne lūpų procedūrą, o veido! Gal aš nesuprantu, kad veidas ir lūpos yra vienas ir tas pats?
Dar pasirodė, kad pedikiūrui reikia nusipirkti kitokios formos ir išvaizdos kuponą. Ir čia sutinku, kad taip gali būti, bet... Jei pasidariau veido procedūrą ir po jos buvo parašytas sumos likutis, kodėl nepaklausus kliento, ar jis žino tas kuponų subtilybes?.. Sėdi savo kėdėje ir galvoja, kad kiti turi viską žinoti apie jos, mielosios, darbą.
Nuotaika sugadinta, o kai emocijos nurimo... Turėjau laiko pagalvoti ir suprasti, kad klientas yra, na, patys supratot, kas...
Belieka laukti, kas bus toliau. Aišku, kas tos grožio procedūros – juk ne gyvenimo prasmė! Man belieka suprasti, kad turiu neteisti tų žmonių. Juk kitiems būna dar blogiau!
dovanų čekisprocedūra^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.