Parduotuvėje pasijuto apvogta kasininkės: taip nutikti gali bet kam

2019 m. spalio 18 d. 10:35
Rima
Už prekes prekybos centre sumokėjau du kartus. Itin ilgai negalėjau susigrąžinti pinigų ir manau, tokia situacija dažna.
Daugiau nuotraukų (2)
Apsipirkinėjau prekybos centre. Atsiskaitydama priliečiau kortelę, bet pardavėja paprašė įdėti kortelę antrą kartą ir suvesti pin kodą aiškindama, kad pirmą kartą nenuskaitė pinigų. Po to, kai gavau kasos kvitą, aiškiai buvo matyti, kad apmokėta du kartus.
Kiekvieną dieną po to ėjau į tą parduotuvę Vilniuje ir rodžiau kvitą. Žadėjo, kad pinigus grąžins, bet jų ilgiausiai negavau. Kalbėjau ir su vyr. kasininke, ir su vedėja. Jaučiausi nesaugiai, lyg būčiau apvogta.
Galiausiai, praėjus ne vienai dienai, pinigus grąžino. Bent jau tai gerai, bet tai, kaip reikėjo jų prašyti – kažkas nenormalaus.
Nesuprantu, ar tai biurokratizmas, ar kasininkių neišmanymas, bet su pirkėjais neturėtų būti taip elgiamasi. Teko važinėti, nors parduotuvėje man sakydavo: „Šiandien tikrai bus pervesti pinigai/pinigai jau yra jūsų sąskaitoje.“
Nors pinigų dar nebuvo. Pardavėjos pareiga yra saugiai priimti apmokėjimus, o supratau, kad nėra visai saugu vis tik.
atsiskaitymas kortelekvitas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.