Apsipirkinėjau prekybos centre. Atsiskaitydama priliečiau kortelę, bet pardavėja paprašė įdėti kortelę antrą kartą ir suvesti pin kodą aiškindama, kad pirmą kartą nenuskaitė pinigų. Po to, kai gavau kasos kvitą, aiškiai buvo matyti, kad apmokėta du kartus.
Kiekvieną dieną po to ėjau į tą parduotuvę Vilniuje ir rodžiau kvitą. Žadėjo, kad pinigus grąžins, bet jų ilgiausiai negavau. Kalbėjau ir su vyr. kasininke, ir su vedėja. Jaučiausi nesaugiai, lyg būčiau apvogta.
Galiausiai, praėjus ne vienai dienai, pinigus grąžino. Bent jau tai gerai, bet tai, kaip reikėjo jų prašyti – kažkas nenormalaus.
Nesuprantu, ar tai biurokratizmas, ar kasininkių neišmanymas, bet su pirkėjais neturėtų būti taip elgiamasi. Teko važinėti, nors parduotuvėje man sakydavo: „Šiandien tikrai bus pervesti pinigai/pinigai jau yra jūsų sąskaitoje.“
Nors pinigų dar nebuvo. Pardavėjos pareiga yra saugiai priimti apmokėjimus, o supratau, kad nėra visai saugu vis tik.