Pardavėja teigė mananti, kad tai yra tik gudrybės, kurias pasitelkus į pagalbą pirkėjai tiesiog siekia nemokamai įsigyti drabužių. Visą istoriją galima paskaityti čia:
Spaudoje atpažinusi savo istoriją į „Bendraukime“ taip pat kreipėsi ir kita šios istorijos dalyvė – pati pirkėja, kuri panoro papasakoti savo versiją.
Nemalonus bendravimas
„Esu pasipiktinusi dėl viešai išsakytos nuomonės apie mane. Noriu pasidalinti šia nemalonia patirtimi ir su kitais skaitytojais, kad būtų labai atidūs pirkdami prekes ar paslaugas internete.
Viskas prasidėjo nuo to, kad nusprendžiau įsigyti batus bei dar keletą rūbų vienoje uždaroje „Facebook“ grupėje, prekiaujančioje būtent šiais dalykais. Jų internetinio puslapio nuoroda yra angliška, o aš pati taip pat gyvenu ne Lietuvoje. Apžiūrėjusi grupės prekių asortimentą pastebėjau man patinkančius batus, taigi, išsirinkau ir užsisakiau norimus batus bei dar keletą rūbų.
Sumokėjau už pasirinktas prekes „PayPal“ mokėjimų sistemoje ir su džiaugsmu laukiau siuntinuko, o kai gavau, tuomet ir prasidėjo tai, ko tikrai nesitikėjau.
Batus gavau per numatytą siuntimo terminą, o rūbų teko palaukti, jie atkeliavo gerokai vėliau, t.y. po nustatyto siuntimo termino. Gavusi batus, su nekantrumu skubėjau juos išpakuoti, pasimatuoti, bei tuo pačiu ir pasidžiaugti nauja preke, tačiau džiaugsmą aptemdė nusivylimas, kai pasimatavusi pastebėjau, kad vieno iš batų užtrauktukas yra su defektu ir negaliu jo tinkamai užsegti.
Nieko nelaukdama parašiau apie defektą į tą „Facebook“ grupę, iš kurios ir pirkau minėtus batus bei visa kita. Štai ir prasidėjo diskusija. Bendravau su moterimi, kiek suprantu, su viena iš grupės administratorių, ir galiu pasakyti, kad bendravimas nebuvo ypatingai malonus, o pokalbio eigoje buvo jau net ir įžūlokas bei nemandagus.
Iš pradžių ji man pasiūlė įvairiais būdais pamėginti tą užtrauktuką susitvarkyti pačiai. Aš pabandžiau tą padaryti švelniai, nenorėdama dar labiau sugadinti užtrauktuko ar pažeisti bato.
Paprašiau ir vyro pagalbos, bet mums nepavyko nieko geriau padaryti, ir tikrai nesugadinome labiau nei buvo iš pradžių. Užtrauktuko būklė liko tokia pati. Parašiau tai moteriai iš grupės dar kartą, kad nieko nepavyksta mums padaryti, ir kad noriu batus grąžinti, nes manęs netenkina prekė.
Ji man pasiūlė pakeisti tą vieną batą, o kitą pasilikti, tačiau aš nesutikau ir vis tiek norėjau batus grąžinti bei atgauti pinigus, nes jie nebuvo kokybiški, o dar ir su defektu, todėl pabijojau, kad tokia pati situacija gali būti su kitu pakeistu batu.
Tuomet moters tonas pasikeitė ir ji pradėjo mane kaltinti, kad neva aš tyčia sugadinau avalynę, ką ir parašė minėtame išspausdintame straipsnyje, kad neva taip aš siekiu pasipelnyti – pasilikti prekę ir atgauti pinigus sakydama, kad neva gauta prekė yra brokuota.
Šešėlį meta pardavėjoms
Negana to, ji teigia, kad neva turi duomenų, jog aš tai darau ne pirmą kartą, tokiu būdu bandydama turėti naudos sau. Tai yra visiškas melas.
Taigi, po tris dienas trukusios mūsų diskusijos dėl batų, kai teko tiesiog vos ne reikalauti atsiųsti kontaktinius duomenis, kokiu adresu aš turėčiau išsiųsti nekokybišką prekę ir atgauti pinigus, nes tikrai nebenorėjau jokių pakeitimų, galų gale dar ir buvo užblokuota mano „Facebook“ paskyra, per kurią ir vyko mūsų bendravimas.
Taip pat buvo užblokuoti ir kiti mano šeimos nariai, kurie su šiuo incidentu visiškai nėra susiję. Nė vienas jų jokių komentarų šia tema į tą grupę nerašė. Po užblokavimo grupė pakeitė ir savo pavadinimą. Turiu tai patvirtinančius susirašinėjimus.
Vargais negalais gavau adresą, kur išsiųsti batus. Po kiek laiko pavyko atgauti ir pinigus. Atrodė, kad tuo viskas ir pasibaigė, tačiau po užblokavimo sulaukiau nemalonių komentarų bei užklausų priimti į draugu savo „Facebook“ paskyroje iš man nepažįstamų žmonių.
Kaip vėliau išsiaiškinau, tai buvo kitos tos pačios grupės narės, administratorės, ir jos man pradėjo rašyti įvairius įžeidžiančius komentarus, visaip mane šmeižti bei moralizuoti, neva, kaip aš taip galiu elgtis.
Be viso to pasirodė dar ir šis straipsnis, neva tai aš tyčia sugadinau nepataisomai batus, kurie tinkami tik išmetimui, neva grasinau joms susidorojimu ar dar kaip kitaip pakenkti, kai nieko panašaus nebuvo ir nėra.
Manau, kad pardavėjos pačios sugadino tuos batus norėdamos įrodyti esančios teisios prieš mane, nes aš juos išsiunčiau atgal nesugadintus, tokius, kokius ir gavau.
Pati esu jau brandaus amžiaus moteris, turiu daug metų patirties darbe su žmonėmis ir tikrai išmanau bendravimo etiką bei kaip reaguoti į skundus. Man pačiai ne kartą teko užsisakyti iš interneto prekių ar paslaugų, bet niekada nebuvo jokių nemalonumų.
Pirmą kartą gyvenime susidūriau su tokia situacija, kad tenka turėti tiek nemalonumų dėl to, jog teko grąžinti prekę su defektu, o pardavėjai liko tuo nepatenkinti.
Žmonės, kurie mane žino ir pažįsta jau ilgai, patys negali patikėti visu tuo, kas vyksta, ir stebisi pardavėjų nekompetencija.
Beje, turiu paminėti, kad nei batų, nei rūbų siuntinyje nebuvo jokios sąskaitos-faktūros už prekes. Tai tikrai kelia abejonių dėl prekių garantijos bei grąžinimo.
Taigi, būkite budrūs rinkdamiesi prekes ar paslaugas internete ir ypač atidžiai tikrinkite informaciją bei nepatingėkite pasidomėti plačiau apie pasirinktą grupę ar internetinį puslapį, kad netektų turėti tokios karčios patirties, kaip teko patirti man“, – savo versiją aprašė į nemalonią situaciją patekusi pirkėja.