Savo jubiliejaus Egipte ir viešbučio staigmenų lietuvis nenori net prisiminti

2018 m. vasario 8 d. 13:35
Živilė
Labai nemalonu dėl sugadintų atostogų ir vyro 30-ojo gimtadienio. Esame apgauti. 
Daugiau nuotraukų (9)
Kelionė dviguba proga
Mūsų atostogos prasidėjo gruodžio 31 dieną ir truko iki sausio 7-osios. Ilsėjomės Egipte, Šarm el Šeicho viešbutyje „Jaz Mirabel Beach Resort“. 
Atostogaudami norėjome atšvęsti Naujuosius metus ir vyro 30-metį, kadangi vyras gimęs sausio 1 dieną, 20 minučių po vidurnakčio. Jo gimtadienį visada švenčiame per Naujuosius. Kelionę pirkome 5 žmonėms (mes su vyru, 4 metų dukra ir vyro sesuo su draugu). Rinkomės kelionę „viskas įskaičiuota“, kambarius su vaizdu į jūrą (Deluxe Family Side Sea View ir Superion Sea View).
 
Nuvykus į viešbutį pradėjome registruotis, padavėme pasus, buvome paprašyti atsisėsti. Laukiant mus pavaišino gėrimu, sėdėjome daugiau nei pusvalandį, per tą laiką buvo užkabintos viešbučio apyrankės. Paklausę, kur būtų galima papietauti, buvome nukreipti į restoraną. Po pietų grįžę į registratūrą toliau laukėme, kol gausime kambario raktus. 
Jūrą pamatyti sunku
Gavome du vienas šalia kito esančius kambarius. Kadangi keliavome su vaiku, vos tik įėjus į kambarį pasirodė, kad jis labai nedidelis. Bet to labai nesureikšminau. Lagaminus nešęs darbuotojas paaiškino, kad geriamasis vanduo pildomas kasdien, 2 vaisvandenių buteliai yra nemokami, jei norėsime papildomai, teks mokėti. Vyras, apžiūrėdamas mini barą, rado jį tuščią, tik su dviem apverstomis stiklinėmis. 
Pasidėję daiktus nuėjome apžiurėti sesers kambario, o jis tiesiog identiškas mūsiškiam – ne tik dydžiu, bet ir vaizdu iš balkono. Išėjus į balkoną atsiveria baseino vaizdas ir tik nuėjus į kairį balono kampą galima pamatyti jūrą. 
Po šventinės naujametės vakarienės susėdome viešbučio baro lauko terasoje, prie mūsų prisidėjo kita lietuvių šeima. Vyras prie baro užsakė stipriųjų gėrimų – dvi stiklines po 150 gramų ir buvo paprašytas sumokėti 96 dolerius.
Vakarui įsibėgėjus nauji mūsų pažįstami pasiūlė pakelti taures už Naujuosius ir vyro šventę jų kambaryje. Jų kambarys ir didesnis, ir erdvesnis nei mūsiškiai. Paklausti, kokio tipo kambarį užsakinėjo, atsakė, kad standartinį. Likome šokiruoti. Juk sumokėjome už kambarius daugiau, o gavome standartinio tipo kambarį. 
Gimtadienio proga nepasveikino
Taip mūsų atostogų „geros“ nuotaikos nesibaigė. Patraukėme į barą putojančio gėrimo. Juk viešbutis sveikina gimtadienius švenčiančius, daro staigmenas. Iš Lietuvos rašėme laiškus ir prašėme pasveikinti vyrą sausio 1-osios naktį, praėjus pusvalandžiui po vidurnakčio, nes tokiu laiku visada pradedame švęsti jo gimtadienį. 
Sulaukdavome visada tokio pat atsakymo: viešbutis nustebins ir parengs staigmeną. Net siūliausi sumokėti už tortą, bet atsakymas buvo toks pat. Po vidurnakčio bare parodžiusi vyro pasą ir paprašiusi dviejų putojančio gėrimo taurių gavau atsakymą, kad barmenas negali mūsų pavaišinti. 
Po vakarienės grįžę į kambarį radome viešbučio „staigmeną“ – pyrago gabalėlį su dviem lėkštėmis ir dviem įrankių komplektais. Stop! Kambaryje gyvename trise, o kelionę užsakėme penkiems asmenis, net ant užsakymo kupono juodu ant balto parašyta, kad vyras švenčia gimtadienį ir esame trise.
Apie vidurnaktį atvykusi kelionių agentūros atstovė Rūta prikėlė iš miego vyro sesę ir jos draugą. Su manimi ir mano vyru negalėjo susisiekti dėl nutildytų mobiliųjų, nes tame pačiame kambaryje miegojo ir  dukra. 
Dėl brangių gėrimų buvo pasakyta, kad į „viskas įskaičiuota“ įvežtiniai gėrimai neįskaičiuoti. Buvome paprašyti pateikti kasos kvitą. Egipte išbuvome 7 dienas, pirkome suvenyrus ir lauktuves namiškiams, bet nė vienoje parduotuvėje negavome kasos kvito. O barmenas Naujųjų metų išvakarėse tikrai turėjo laiko pateikti mums kasos kvitą. Vyras sakė, kad jam įpylė paprasčiausio vietinio gėrimo iš plastikinio butelio, jo gėrė ir prieš vakarienę. Tik tada užmokesčio darbuotojas jau neprašė.
Pietūs laive apetito nekėlė
Kadangi atstovės pokalbį sužinojau tik iš ryto, sausio 2-ąją, buvau priversta vėl skambinti jai, nes norėjome užsisakyti ekskursiją į Kairą. Atstovei atvykus į viešbutį ir dar kartą paaiškinus situaciją ji paprašė registratūroje parodyti tokio pat tipo kambarį, kurį mes užsisakėme. 
Situacija pasikartojo kaip ir įsiregistruojant į viešbutį. Paprašė palaukti 5 minutes, jos išsitęsė iki pusvalandžio, pakartojus prašymą paprašė dar minutės, taip ir likome sėdėti registratūroje. Pralaukę valandą ir paklausę, ar šiandien pamatysime kambarį, buvome nuvesti. Pamatėme tokio pat dydžio kambarį su tokiu pat vaizdu. 
Per valandą ne tik kambarį sutvarkyti galima, bet ir sulyginti su mūsiškiu. Net atstovė Rūta neslėpė šypsenos, kad likome kvailių vietoje reikalaudami to, už ką buvome sumokėję.
Kitą dieną anksti ryte (4 val.) mūsų atvažiavo paiimti „Novaturo“ atstovai į ekskursiją Kaire. Iš vakaro buvome užsisakę pusryčius išsinešti ir vakarienę kambaryje. Pasiėmę pusryčius registratūroje iškeliavome į oro uostą. Skrydis, ekskursija po muziejų, viskas gerai – likau patenkinta ir laiminga, kad bent truputį prisiliečiau prie senovės Egipto istorijos.
Prašo kompensacijos
Kadangi likome be pietų, grįžę iš Kairo skubėjome į registratūrą ir paprašėme vakarienės, kurią buvome užsisakę iš vakaro. Mus nužvelgęs darbuotojas pasakė, kad pabandys mums ko nors gauti, ir nukreipė į numerius. 
Po pusvalandžio atnešė vakarienę: 6 riekeles dešros, tiek pat sūrio ir bandelių, kelias riekeles pomidorų ir agurkų. Visą dieną be šilto maisto – ačiū už „nuoširdų“ rūpinimąsi ir „skanią, maistingą“ vakarienę.
Grįžome į Lietuvą pasipiktinę ir labiau pavargę nei pailsėję. Pernai vasarį keliavome į Jungtinius Arabų Emyratus, tada taip pat buvo daug niuansų, bet nutylėjome dėl kelionių agentūros darbuotojų nekompetencijos ir atmestino darbo. 
***
„Novaturo“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė teigė, kad su klientu susisiekė, kai tik gavo pretenziją. 
„Pretenzija užregistruota, situaciją dėl kliento išsakytų komentarų aiškinomės su partneriais bei mūsų atstovais užsienyje. Į išsakytus kliento komentarus atsakėme raštiškai.
Visais atvejais esame dėkingi klientams, kurie pasidalija tiek pastabomis, tiek gerais atostogų įvertinimais. Mums tai svarbi informacija gerinant klientų aptarnavimo kokybę“, – komentavo kelionių agentūros atstovė.
EgiptaskelionėAtostogos
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.