Gimtadienio nuotaiką apkartino pavojingas radinys deserte

2017 m. rugpjūčio 21 d. 10:16
Micius
Kartu su draugais ir jų 4-7 metų vaikais neseniai šventėme mano gimimo dieną.
Daugiau nuotraukų (3)
Diena buvo nuostabi: nuėjome į Bernardinų sodą Vilniuje, vaikai pažaidė žaidimų aikštelėje, pasisupo karusėle, o tada visa kompanija nutarėme netoliese esančioje kavinėje atsigaivinti ledais ir pasimėgauti jų siūlomais desertais, sultimis ir imbierine arbata.
Vaikams bevalgant desertus netrukus viena mergaitė išsigandusi pradėjo šaukti "Bitė, bitė!" ir šaukštu išgriebė širšę.
Kiti vaikai irgi išsigando ir pradėjo žiūrėti, ar jų saldumynuose irgi nėra širšių. Mes, suaugę irgi pradėjome žiūrėti, ar ir gėrimuose nėra kokių gyvių.
Dėl šio radinio nuotaika sugedo visiems. Net nebesinorėjo užsakyto maisto ir gėrimų.
Šiaip ne taip suradę padavėją parodėme į ledus su širše ir paprašėme dėl to pasiaiškinti bei pakviesti administracijos vadovą.
Paaiškėjo, kad ta pati padavėja ir vadovauja kavinei. Ji atsiprašė už nesusipratimą ir pasakė, kad už ledus mokėti nereikės. Taigi susimokėjome tik už itus skanumynus.
Deja, gimtadienio nuotaika liko sugadinta, o vaišes palikome nesuvalgytas.
Laimė, kad vaikas širšę pastebėjo laiku. Antraip ji būtų įgėlusi į burną ir viskas galėjo baigtis labai blogai.
***
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus Vyriausioji specialistė-valstybinė maisto produktų inspektorė Vita Šturmienė perspėja, kad kavinė turėtų lankytojams pateikti patiekalus taip, kad nekiltų grėsmės maisto saugai. 
„Vadovaujantis Maisto įstatymu, Maisto tvarkymo subjektai privalo pateikti tik saugų maistą. 
Šiuo atveju širšė, be kita ko, tampa ir maisto taršos šaltiniu. Lauko kavinės, siekdamos apsisaugoti nuo išorinės taršos, paprastai naudoja skėčius, stiklines sieneles ir kt., tačiau pasitaiko atvejų, kad tai nėra pakankamai efektyvu. 
Tokiais atvejais patiekalas turėtų būti pakeistas kitu arba vartotojas neturėtų už jį mokėti. 
Kompensacijos dydis už vartotojui netinkamai suteiktą paslaugą ar prekę nėra Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos kompetencija. Tais atvejais, kai vartotojas nėra patenkintas jam suteikta paslauga ar preke, jis turėtų kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą“, – komentavo Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos atstovė.
Gimtadienisgimimo dienaširšė
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.