Besiruošiantiems vykti sustiprėti prie jūros – poilsiautojos perspėjimas

2017 m. gegužės 10 d. 11:27
Lrytas.lt
Po klubo sąnario operacijos  nutariau tęsti gydymą viename sveikatingumo centre, esančiame pajūryje.
Daugiau nuotraukų (5)
Šią įstaigą pasirinkau dėl gražios reklamos internete ir didelio noro pabūti prie jūros.
Kadangi teko gydytis ne vienoje Lietuvos sanatorijoje, o prieš metus buvo atlikta analogiška kito klubo operacija, turėjau su kuo palyginti tiek gyvenimo sąlygas, tiek paskirtas procedūras.
Kabutėse surašiau citatas iš reklaminio straipsnio internete.
„Stengiamės įsiklausyti į kiekvieno mūsų kliento problemas skirdami jam ypatingą dėmesį.“
Ligoninėje susipažinau su Sigita ir įkalbėjau ją važiuoti į reabilitaciją sveikatingumo centre. Planavome gyventi tame pačiame kambaryje (dėl to nė vienoje mano anksčiau aplankytoje sanatorijoje nebuvo problemų), net bagažo turinį susiderinome.
Nustebo tik įžengusi į palatą
Atvykus į centrą iš darbuojų nuotaikų neatrodė, kad būtume čia labai  laukiami. Mūsų pageidavimas gyventi kartu administratorei atrodė neįmanomas, nes man po klubo operacijos reikalinga aukšta lova, o Sigitai po kelio sąnario protezavomo tokia nebūtina.  
Per dvi savaites pasikeitė dar dvi kambario draugės, ir nė vienai iš jų nebuvo reikalinga aukšta lova. Vadinasi, administratorės nurodyta priežastis nepasitvirtino 100 procentų.  Natūraliai kyla klausimas: „Kokia gi tikroji priežastis?“
Nepritaikyta aplinka
Centro aplinka visiškai nepritaikyta ligoniams po klubo sąnario operacijų. Prie procedūrinių ar gydytojų kabinetų visiškai nėra paaukštintų kėdžių – kol sulauki eilės, turi kaboti ant ramentų.
Draugę apagyvendino dviviečiame kambaryje, kuriame dėl vietos stokos su ramentais vaikščioti sudėtinga. Be to, negalima išeiti į balkoną, nes durys užstatytos lova.
Vėliau paaiškėjo, kad daugelyje kambarių pastatytos papildomos lovos, ir tai sudaro įvairių nepatogumų gyventojams.
Prie jūros rymo ant ramentų
„Į Baltijos pajūrį mus veja vidinė išmintis – organizmas reikalauja jodo.“
Tik gaila, kad tame miestelyje nepavyko rasti nė vieno paaukštinto suolelio. Tai kur čia tas ypatingas dėmesys kievienam klientui?
Nuvylė procedūros
„Maitinimas sveikatos centre yra įvairaus tipo, tris kartus per dieną: platus švediško stalo meniu“.
Dėl maitinimo didelių priekaištų neturiu, tačiau su stalo kaimynais pastebėjome, kad pasikeitus pamainai keičiasi ir patiekalų skonis bei asortimentas. Teko valgyti „guminius“ blynus, beskonį ir sausą makaronų apkepą, kurį laiką buvo dingęs sūris, obuoliai ar  jogurtas.
Dar noriu įspėti alergiškus žmones, nes uždėta sanatorijos gyventojo apyrankė (kurios paskirties taip ir nesupratau) man sukėlė  alergiją. Keturias dienas kankino niežulys, bloga savijauta ir nereikalingi organizmui vaistai.
Kai pranešiau apie susidariusią situaciją administratorei, vietoj apgailestavimo ar atsiprašymo išgirdau tik abejingą: „Tai nusiimkit“.
„Procedūras atlieka įstaigos profesionalūs specialistai, dirbantys Jūsų sveikatai, grožiui ir gerai nuotaikai!“
Specialistai tikrai geranoriški ir ne dėl jų kaltės kartais nukenčia procedūros laikas ar kokybė. Pavyzdžiui, kainoraštyje parašyta, kad kojos masažo trukmė – 15 minučių, bet man jis buvo atliekamas  tik 7-8 minutes.
Manau, kad į valandos intervalą tiesiog paskiriama daugiau pacientų, dėl to masažuotojai tenka trumpinti laiką.
Kineziterapijos kabineto darbuotoja tuo pat metu turi vesti mankštą ir dėti elektrodus. Kitose įstaigose tokios procedūros buvo atliekamos skirtingose patalpose.
Bagažą tempti reikia pačiam
Išvažiavimo išvakarėse paklausiau slaugytojos, kur kreiptis dėl bagažo paėmimo iš kambario, nes su ramentais pati jo nešti negaliu. Man atsakė, kad jie neturi kurjerių tarnybos ir aš turėčiau susirasti kokį nors vyrą, kuris pagelbėtų.
Manau, kad bagažo tampymas  tikrai nėra slaugytojos darbas, tačiau keista, kad administracija nekreipia dėmesio į šią svarbią problemą – jų klientai yra neseniai  operuoti ligoniai, kuriems negalima kilnoti sunkių daiktų. Šį kasdien pasikartojantį  darbą turėtų atlikti tam skirtas žmogus ir ligoniui nereikėtų nusižeminus prašyti tokios paslaugos. 
„Norime pasiekti patį aukščiausią aptarnavimo lygį, kad mūsų klientai galėtų ne tik atsipalaiduoti, atstatyti savo sveikatą, jėgas, bet ir liktų mūsų pastovūs klientai“.
To ir norėčiau jums palinkėti, nes žmonės, su kuriais teko pabendrauti, nenusiteikę vėl čia sugrįžti.
Danutė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.