Kaunietė užsuko į prabangią kirpyklą, bet išvydusi rezultatą labai pasigailėjo

2017 m. sausio 11 d. 13:34
Alina
Noriu papasakoti savo patirtį apie apsilankymą Kaune įsikūrusiame prabangiame grožio salone „High care“.
Daugiau nuotraukų (6)
Šiame salone seniau keletą kartų dažiusi plaukus pas kitą kirpėją, viskas buvo gerai. Todėl ir prieš Naujuosius metus nuėjau dažyti sruogelėmis ataugusių plaukų šaknų. Mane priėmė kitas kirpėjas.
Paslauga užtruko kaip niekada ilgai, apie 3 valandas. Buvo neramu, kas liks iš mano plaukų, nes kai meistras pradėjo dažais tepti kitą galvos pusę, jau buvo praėjusi daugiau nei valanda.
Kiek žinau, dažus laiko apie valandą, ypač šviesinant... Kai sutepė kitą galvos pusę, kirpėjas užtikrintai pradėjo šildyti ją džiovintuvu, kad spalva susilygintų su pirmųjų sruogų.
Išplovus ir išdžiovinus galvą prie ryškaus apšvietimo nieko neįprasto nepastebėjau. Sunku pačiai pamatyti savo viršugalvį. Dažymas kainavo 65 eurus – penktadalį lietuviško minimalaus atlyginimo, tačiau palikau 70 eurų, padėkojau ir išėjau.
Kitą dieną į namus atėjus stilistei daryti man naujametinės šukuosenos labai nemaloniai nustebau, kai pamačiau, kaip nudažyti mano plaukai.
Deja, bet mano planuotos sukeltos į viršų šukuosenos padaryti nepavyko, nes visa galva buvo nusėta dėmėmis. Mano šventinė nuotaika buvo sugadinta...
Tačiau labiausiai papiktino ne tai. Paskambinus salono administratorė pasakė, kad dirbs iki 15 valandos, telefonu pasakiau, kad atvyksiu. Bet 14.30 val., radau užrakintas duris.
Parašiau žinutę, kad turiu pretenzijų, gavau vadovės elektroninį laišką. Vadovė parašė, kad konsultavosi su 3 specialistais, kurie pasakė, kad tokio rezultato ir reikėjo tikėtis. Kirpėjo klaida ta, kad manęs neperspėjo, jog šaknys vis tiek matysis. Atsiprašė už nepatogumus ir rekomendavo rinktis kitą stilistę.
Tad mielosios, jei jau einate į gerai išreklamuotą grožio saloną su daug aukštesnėmis nei vidutinėmis kainom, dar nereiškia, kad gausite gerą paslaugą ir skaitymąsi su klientais.
Vėliau gavau pasiūlymą atvykti, kad būtų apžiūrėti mano plaukai, bet aš jau juos buvau persidažiusi, be to jau buvo priimtas sprendimas, kad „esu pati kalta“, nors kirpėjas buvo informuotas, kad aš nešioju aukštai susegtus plaukus.
***
Salono „High care“ vadovė Rasa Voskienė sakė, kad klientė pageidavo plaukų dažymo sruogelėmis ant ataugusių šaknų. Tačiau to ruožo sruogelėmis panaikinti nebuvo įmanoma.
„Vienas plėmukas tikrai yra, bet taip nutinka, dėl pasislinkusios folijos, kai klientės neramiai sėdi, į tualetą vaikšto, kavą geria, telefonu kalbasi. Tą plėmuką galima pripažinti kaip darbo broką.
Ši klientė prieš tai lankėsi mūsų salone pas kitą meistrą ir liko patenkinta. Galbūt naujas meistras buvo ne toks patyręs, nemokėjo įtaigiai paaiškinti, kas bus, jei sruogelėmis nudažysime ataugusias šaknis. Meistrui informavo klientę, kad norimo rezultato ji nepasieks per vieną kartą, jam reikėjo ją perkalbėti nubalinti šaknis ir sulyginti su visų plaukų spalva.
Klientė po procedūros atrodė patenkinta, net arbatpinigių meistrui paliko. Tačiau po to iš jos sulaukėme labai nemandagaus bendravimo. Ji pradėjo siuntinėti tokias žinutes, kaip „Su..kote mano naujametinį vakarėlį“ net nepaaiškinusi, kas nutiko.
Kviečiau ją geranoriškai ateiti į saloną ištaisyti situaciją, bet ji nenorėjo“, – komentavo grožio salono vadovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.