Norėdamas jiems paskambinti pasiteirauti, susidūriau su sunkumais. Įmonės internetinėje svetainėje yra nurodyta po vieną vienintelį klientų aptarnavimo telefono numerį vienam miestui. Vienas Kaunui, vienas – Vilniui ir taip toliau.
Kai skambinau, atsiliepė autoatsakiklis, kuris kartojo, kad visi konsultantai užimti. Taip pat informavo, kad pokalbis gali būti įrašytas. Pokalbis su klientu gali būti įrašytas, bet kada jie patys pradės dirbt?
Trečiadienį skambinau gal 50 kartų, niekas su manimi nepasišnekėjo. Ketvirtadienį – gal 20 kartų. Negi tam, kad pasiteiraučiau, kas negerai, man reikės važiuoti į jų būstinę?
Kodėl nurodomas tik vienas telefono numeris, kuriuo negalima prisiskambinti jokiam žmogui? Kam tokia konspiracija?
* * *
„Bendraukime“ paskambinus „Init“ internetiniame puslapyje nurodytu telefonu konsultantė atsiliepė maždaug po 10 sekundžių.
Įmonės “Init“ Paslaugų valdymo departamento direktorius Audrius Gedgaudas apgailestavo dėl klientui kilusių ryšio sunkumų.
„Kalbant apie ketvirtadienį, jeigu klientas kreipėsi į Vilniaus aptarnavimo skyrių, šiandien Vilniaus skambučių centro stotyje apie pietus buvo nedidelis gedimas. Todėl ne visi skambučiai pasiekė konsultantus. Apgailestaujame dėl nepatogumų, gedimas buvo trumpas.
Jeigu klientas neprisiskambina vieno miesto numeriu, patariame jam skambinti į kitą. Prie konkretaus miesto yra nurodomas pagrindinis to miesto numeris, tačiau paskambinus ir kito miesto nurodytu numeriu klientas bus sujungtas ir gaus reikiamą informaciją.
Taip pat galima kreiptis elektroniniu paštu, kiti užklausas rašo netgi feisbuko paskyroje“, – variantus vardijo A.Gedgaudas.