Pirma. Gavau ne tą prekę, kurios tikėjausi. Antra. Pusę dienos gaišau laiką laukdama, kol atvyks kurjeris.
Tiesa, nelabai ir noriu naudotis „Beautiful Star“ šepečiu ir gadinti plaukus. Tad ir taip jį teks išmesti, kai įsigysiu norimą „Medikatus“ arba „Babyliss“. Šitą naudosiu tik laikinai. Taigi, veltui išmesti pinigai ir dar sugadinti nervai.
Esu labai nusivylusi. Kyla natūralus klausimas: kodėl gavau pigesnę ir prastesnę prekę, negu užsisakiau?
* * *
„Pigu.lt“ Komunikacijos projektų vadovė Indrė Beganskaitė paaiškino, jog klientė gavo būtent tą prekę, kurią ir užsisakė.
„Išsiaiškinome šį atvejį. Mūsų klientė norėjo įsigyti „Medikatus“ plaukų tiesinimo šepetį, o sako gavusi „Beautiful Star“. Norime paaiškinti, kad „Medikatus“ yra tiekėjas, kuris ir importuoja „Beautiful Star“ plaukų tiesinimo šepečius. Ši informacija taip pat matosi klientės atsiųstose nuotraukose.
Tad įvyko nesusipratimas – importuotojo pavadinimas buvo palaikytas prekės ženklu. Apgailestaujame, kad mūsų svetainėje pateikta informacija suklaidino klientę.
Vertindami klientę, kuri jau daug metų mums lojali, siūlome jai kompensuoti prekės vertę, nors klientė ir gavo tai, ką užsisakė. Pripažindami prekės aprašymo svarbą klientui renkantis prekes aprašą papildėme, tad ateityje klientams nesusipratimų nekils“, – žadėjo I.Beganskaitė.