Tiesiog paprasta situacija – gal kiti jau ir buvo tokion patekę ir nemato čia nieko keisto, bet aš nežinojau, kad galima degaline pasinaudoti tiesiog kaip banku – sumokėti už benziną ir, jo negavus nė lašo, gauti „skolos kvitą“...
O buvo taip...
Važiavau iš savo gimtojo miesto po labai skaudaus atsisveikinimo su artima drauge šarvojimo salėje. Buvo jau beveik vidurnaktis, kelias iki miesto, kuriame dabar gyvenu – dar tolimas, begalė minčių ir liūdesys...
Pakeliui supratau, kad degalų mašinos bake jau visai nedaug – dieną skubėdama į laidotuves nepasirūpinau.
Prie Šeduvos miestelio švietė „Baltic Petroleum“ degalinės reklama, rodanti, kad man reikiamų degalų yra – veikė savitarnos aparatas. Informacija apie klientų aptarnavimą skelbė, kad naktį pirma reikia sumokėti, o tik paskui piltis degalus. Taip ir padariau. Aparatas puikiai „prarijo“ mano pinigus, bet benzino nebuvo nė lašo...
Kadangi savitarnos aparatai tikrai ne naujiena, ir kaip reikia piltis degalus, žinau, buvo labai keista. Kamputyje pamačiau užrašą „skolos kvitas“, kurį paspaudusi gavau patvirtinimą, kad investavau tiek ir tiek, bet degalų buvo įpilta 0.00 litro, ir man dabar degalinė skolinga.
Gerai, kad tai nebuvo paskutinis mano banknotas, kad už keliolikos kilometrų radau kitą degalinę ir sulaukiau malonaus čia dirbančios merginos aptarnavimo. O jei klientas neturėtų daugiau pinigų? Juk skolos kvito į baką neįkiši, iki kitos degalinės nenuvažiuosi... Ir stypsotų naktį viena žiopla moteriškė, sugalvojusi užsipilti degalų žinomoje degalinėje.
O pikčiausia net ir ne tai, o kad skambinant nurodytu visą parą veikiančiu telefono numeriu, galėjau tik ilgai ilgai klausytis, kad „visi konsultantai šiuo metu užimti, prašome palaukti“. Per pusvalandį skambinimo taip niekas ir neatsakė.
Beje, kitą dieną nepasivarginau paskambinti dar daug sykių – irgi girdėjau tą patį. Taigi ar tikrai klientas yra svarbus?
* * *
„Baltic Petroleum“ rinkodaros projektų vadovė Lina Malaškevičienė teigė jau žinanti apie autorės aprašytą atvejį.
„Degalinės, kurioje balandžio 20 d. lankėsi klientė, savitarnos kasos techninių įrašų duomenimis šiuo konkrečiu atveju degalų užsakymo ir pinigų padavimo operacija savitarnos kasoje viršijo nustatytą degalų užsakymo operacijos laiką, kuris yra 2 minutės.
Jam pasibaigus, sistema, apsaugodama klientės pinigus, užbaigė degalų užsakymą ir atspausdino skolos kvitą, kurio suma lygi įdėtų pinigų į savitarnos kasą sumai.
Tai reiškia, jog klientui nuo pinigų įdėjimo į aparatą momento iki degalų užpylimo procedūros yra skirtos 2 minutės. Jeigu įdėjus pinigus per nustatytą laiką degalai nėra įpilami, sistema pinigų neišduoda atgal, bet atspausdina skolos kvitą, kurį galima panaudoti bet kurioje „Baltic Petroleum“ degalinėje – užsipilti degalų arba susigrąžinti grynuosius pinigus.
Savitarnos kasos gedimo nustatyta nebuvo. Nors iki šio atvejo klientų nusiskundimų dėl per trumpo operacijoms skirto laiko nebuvo, „Baltic Petroleum“ klientų patogumui degalų užsakymo operacijos laiką pailgina iki 3 minučių.
Apgailestaujame, kad klientei nepakako skirto laiko degalų užsakymo ir apmokėjimo operacijai.
Taip pat negavome skundų ir dėl negalėjimo prisiskambinti mūsų linija. Žmonės prisiskambina, aš pati matau skambučių registrą. Apgailestaujame ir prašome kantrybės, jei su operatoriumi esate sujungiami ne iš karto“, – klientės atsiprašė L.Malaškevičienė.