Laikas skuba į priekį, atsiranda bendrovių, teikiančių geresnes paslaugas, todėl kažkada atsiranda ir noras sutartį nutraukti, išbandyti kitas bendroves, platesnes paslaugas. Nėra tai taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Bendrovė „Skynet“ jau nebepasitenkina lėšomis, gautomis už abonentinį mokestį. Naujas pasipelnymo šaltinis – neleisti nutraukti sutarties. Visiškai nesvarbu, kad atvešite bendrovei įrangą ir turėsite visus šį faktą patvirtinančius dokumentus. Bendrovė paprasčiausiai pames jūsų paliktą prašymą nutraukti sutartį.
Kad šis faktas dėsningas, įsitikinau du kartus. Pirmąjį kartą bandžiau nutraukti sutartį savo bute. Nuvežiau bendrovei įrangą, prašymą nutraukti sutartį, tačiau sąskaitos toliau ateidavo. Į telefoną plaukdavo priminimai apie neapmokėtą sąskaitą. Paskambinus telefonu, paprastai pažadėdavo išsiaiškinti, tačiau niekada neperskambindavo, ir kitą mėnesį vėl atkeliaudavo sąskaita.
Pagaliau, po kelių mėnesių, kantrybė trūko ir teko pabendrauti rimčiau. Sąskaitos liovėsi, ramybė lyg ir įsivyravo. Iki tol, kol po kelių mėnesių nusprendžiau nutraukti sutartį su šia bendrove ir mamos bute. Ir ką gi jūs manote?
Prašymas nutraukti sutartį vėl dingo... Siųstų elektroninių laiškų neranda. Faksai nukeliauja į dausas, telefonu vėl tik pažadai išsiaiškinti ir nieko konkretaus. Tiesa, pasiūlė vis tik nutraukti sutartį, bet dar tektų apmokėti du papildomus sutarties mėnesius.
Rimtai pasvarstykite, jei žadate susieti save sutartimis su šia bendrove. Tie keli mėnesiai aiškinimosi labai stipriai vargina ir sekina.
Ar tikrai šiai bendrovei taip striuka su pinigais, kad plėšikauja bet kokiomis įmanomomis priemonėmis? Jei bendrovė patiria tokių sunkumų, gal vertėtų suorganizuoti jiems paramos akciją ? Surinktume pinigėlių, paremtume. Nes plėšikauti, prisidengiant nuolat nerandamais prašymais nutraukti sutartį, negražu!
***
„Skynet“ atstovas dėl atsiprašė ir situaciją vadino nesusipratimu.
„Nuoširdžiai apgailestaujame dėl šio nesusipratimo ir mūsų gerbiamos klientės atsiprašėme už techninių bei žmogiškųjų aplinkybių lemtą situaciją.
Visuomet kompensuojame dėl techninių ar kitokių priežasčių kilusius nepatogumus savo klientams, nes didžiausia mūsų vertybė – patenkinti ir lojalūs paslaugų naudotojai. Tai yra pagrindas ilgametei mūsų bičiulystei“, – teigė jis.