Lygiai prieš metus dar spėjome išskristi ir sėkmingai grįžti su dabar jau bankrutavusia kelionių agentūra „Plius Travel“. Kelionė puiki, pigi, viešbutis geras. Mes pailsėjome Šarm el Šeiche, pamatėme piramides Kaire, vėliau važiavom ir į Izraelį. Stebino ne tik kultūra, gamta, bet ir Egipto oro uostų darbuotojai.
Pirmą kartą mačiau, kad su klientais bendraujantis oro uosto darbuotojai pačiame oro uoste, tarp visų kitų žmonių rūkytų cigaretes. Įdomus atvejis: darbuotojai, priimantys bagažą ir atspausdinantys bilietus į lėktuvą, už tai prašė „bakšišo“. Lyg ir tokia įdomi kultūra Šarm el Šeicho oro uoste.
Techninius niuansus ir klaidas pastebėjome abiejuose oro uostuose.
Kairo tarptautiniame oro uoste teko praeiti visus apsaugos punktus su bilietais, ant kurių nebuvo mūsų vardų ir pavardžių. Spėliojome, gal identifikacinis kodas užšifruotas. Skrendant virš kalnuoto Sinajaus pusiasalio, beliko tik juokauti, kad, nukritus lėktuvui, mus laikytų dingusiais be žinios. Tuos bilietus gavome Kairo oro uoste – vietinių kelionių organizatoriai viskuo pasirūpina.
Vėlavome į skrydi atgal, iš Kairo į Šarm el Šeichą. Pasitikęs egiptietis mums parodė kryptį, kuria link ir pasileidom. Visus tarptautiniame oro uoste esančius apsaugos punktus, visus metalo detektorius prabėgome nesustabdyti. Taip paprastai atsidūrėme prie vartų. Ir niekas nesivijo, nepatikrino kuprinės, visiškai nieko. O mes jau lėktuve.
Galiausiai, kelionėje iš Šarm el Šeicho į Vilnių nustebino ta pati vardų ant bilietų problema. Gal tai buvo kompiuterinė klaida, gal darbuotojų neatsakingumas, bet ant visų mūsų bilietų buvo tas pats vardas ir pavardė.
Tuo metu atrodė komiška situacija. Dabar šie įvykiai išsirutuliojo į labai skaudžią nelaimę, sukrėtusią visą pasaulį.