Prekybos centre – tėvų drama: ieškojo dingusio keturmečio sūnaus

2015 m. rugpjūčio 17 d. 13:42
Skaitytoja R.
Ilgų istorijų nerašysiu, nes po streso dar sunku susikaupti. Sekmadienį su vyru palikome 4 metų ir 9 mėnesių sūnų prekybos centro „Panorama“  žaidimų kambaryje. Sumokėjome 4 eurus už valandą ir nurodėme savo kontaktus, kad prižiūrėtojos galėtų prireikus su mumis susisiekti.
Daugiau nuotraukų (2)
Su vyru išėjome į parduotuvę ir grįžome sūnaus pasiimti maždaug po 30 minučių. Bet savo vaiko žaidimų aikštelėje neradome, jo niekas iš darbuotojų taip pat nepasigedo.  Pasitelkus darbuotojas į paieškas ir bėgiojant  po dalį prekybos centro, į žaidimų kambarį grįžo ir pats vaikas.
Sunku net papasakoti, kokios mintys man plūdo į galvą ir kiek streso patyriau galvodama apie blogiausius scenarijus. Be to, aš laukiuosi jau šeštą mėnesį. 
Darbuotoja tada tik pasakė, kad jis su dar keliais vaikas tikriausiai pabėgo, kol ji rūpinosi kitu vaiku, kuris susižeidė. Bet darbuotojų buvo dvi. 
Mano vaikas ramus ir nėra labai judrus, sakė, kad norėjo eiti į parduotuvę pirkti žaislų, o kadangi nieko nebuvo iš suaugusiųjų, tai niekam nieko ir nesakė. Taip pat minėjo, kad su juo ėjo dar viena mergaitė. 
Prižiūrėtoja sugebėjo tik pasakyti,   kad nieko čia tokio, juk vaikas grįžo. Įsivaizduojate? O jei būtų negrįžęs? Susižeidęs? Nežinau, kiek laiko mes bėgiojome ir ieškojome, tiksliai nežinau net kur jis buvo... Sakė, kad žaidė.
Manau, kad toks elgesys yra ne tik abejingas, bet ir pavojingas. Ypač turint galvoje, kad darbas reikalauja itin daug atsakomybės. Juk sumokame pinigus ir paliekame savo vaikus jausdamiesi saugiai ir tikėdamiesi, kad vaikams nieko nenutiks. O jei vaikas norės kažkur išeiti, bus paskambinta ir tėvams.
***
Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ generalinės direktorės Birutės Kalanovaitės komentaras:
„Gavę informacijos apie minimą incidentą nedelsiant ėmėmės aiškintis įvykio aplinkybes. Į „Panoramos“ apsaugos, informacijos centro ar administracijos darbuotojus sekmadienį dėl šio incidento kreiptasi nebuvo, nors tai yra pagrindiniai kontaktiniai asmenys, galintys suteikti konkrečią pagalbą realiu laiku.
Apsaugos ir informacijos centro darbuotojai yra apmokyti operatyviai reaguoti į įvairias, taip pat ir į kritines situacijas, naudojasi prekybos centro vaizdo kameromis bei garsiakalbiais, tad būtent šie darbuotojai gali labiausiai padėti nutikus įvairioms gyvenimiškoms situacijoms.
Tirdami patį incidentą išsiaiškinome, kad sekmadienį apie 16 valandą iš „Pasakų šalies“ žaidimų kambario dešimčiai minučių į šalia esančią žaislų parduotuvę perbėgo berniukas. Jis netrukus grįžo ir slapstėsi už žaidimo kambario dekoracijų, tad buvo greitai surastas.
Dėl to „Pasakų šalies“ administracija į PLC „Panorama“ apsaugą ar informacijos centrą nesikreipė. Pasak UAB „Dream City“ direktoriaus Sergejaus Kazunko, įvykis susiklostė dėl to, kad atsakinga salės darbuotoja, prižiūrinti įėjimo zoną, akimirką talkino kitam vaikučiui tualete. Įmonės vadovas apgailestaudamas užtikrino, kad tokie incidentai nepasikartos, ir jis asmeniškai darys viską, kad užkirstų kelią jiems ateityje.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.